En beğenilen konut markası: Nef

15.05.2018 - 09:55 | Son Güncelleme:

Yenilikçi adımları ile tüketiciye konuttan daha fazlasını vaat eden Nef, yine sektörünün en beğenilen şirketi seçildi.

Ürettiği konutların yarısından fazlasını ‘müşteri tavsiyesi’ üzerine satarak sektöründen ayrışan Nef, bir kez daha ‘sektörünün en beğenilen şirketi’ seçildi. İş dünyasının en prestijli araştırmalarından biri olarak kabul edilen “İş Dünyasının En Beğenilen Şirketleri” ödüllerinde Nef, “inşaat / konut” kategorisinde üst üste 2. kez en beğenilen konut markası oldu.




Gayrimenkul sektörüne kazandırdığı yenilikler, tasarım odaklı çalışma anlayışı ve inovasyonlarıyla kurulduğu günden bu yana sektörün dinamiklerini belirleyen Nef, istikrarlı başarısıyla takdir toplamaya devam ediyor. Türkiye’nin en hızlı ve en çok konut satan şirketi unvanını 2017’de de koruyarak 1.950 konut satışı ve 1,5 milyar TL’lik ciro ile kendi rekorunu kıran Nef, Capital dergisi tarafından düzenlenen İş dünyasının en beğenilen şirketleri araştırmasında ‘Sektörünün en beğenilen şirketi’ ödülünü kazandı. 2014 yılından bu yana sektör liderliğini koruyan Nef, iş dünyasının en prestijli araştırmalarından biri olarak kabul edilen “İş Dünyasının En Beğenilen Şirketleri” İnşaat/ Konut kategorisinde ikinci kez ilk sırada yer aldı.



“Temel prensibimiz topluma fayda sağlamak”

Nef’in asıl amacının ‘dünyada sosyal şirket modelini anlatmak’ olduğunun altını çizen Nef Yönetim Kurulu Başkanı Erden Timur, “Temel prensibimiz topluma fayda sağlamak, ülkemizde ve dünyada sosyal şirket modelinin yaygınlaşmasında rol almak. Nef, ‘nefes’ten geliyor. Nitekim hayat bir nefesle başlıyor ve yine nefesle bitiyor. Kurulduğumuz ilk günden bu yana insanları mutlu etmeye; insanların hayallerini gerçekleştirmeye adadık kendimizi. Her bir projemiz, onların dertlerine çözüm üretmeye, beklentilerine cevap vermeye odakladı. Sadece yapılara değil, yaşam ve gelişime de nefes vermek üzere yola devam ediyoruz” dedi.

 

Sponsorlu İçerik

Etiketler:

Sayfa Başı