Gündem Haberleri

GÜNDEM

    Embrio, yeni projesi “Tio” yu hayata geçirdi

    A.A.
    17.10.2007 - 13:58 | Son Güncelleme: 17.10.2007 - 13:58

    Teknoloji Holding bünyesinde geçtiğimiz yıl kurulan Embrio A.Ş.'nin yeni projesi “tio.com.tr”, internet üzerinden tüketicilerin ürün, fiyat ve satıcı karşılaştırmasına ve alışveriş yapmasına olanak sağlayacak.

    “Tio”nun tanıtımı nedeniyle düzenlenen basın toplantısında konuşan Embrio A.Ş. Genel Müdürü Hamit Kekeç, Embrio olarak internet veya mobil dünyada başarılı olmaya aday, parlak fikir ve projelere yatırım yaptıklarını belirterek, bugüne kadar 805'i yurt içi, 18'i yurt dışı olmak üzere toplam 823 proje başvurusu aldıklarını, 682 başvurunun internet alanında, 141 başvurunun diğer alanlarda olduğunu, yatırım yaptıkları proje adedinin de 3 olduğunu söyledi.

    Tio'nun Embrio'nun üçüncü yatırımı olduğunu kaydeden Kekeç, daha önce SuperTeklif.com ve KolayTedarik.com portallarını hayata geçirdiklerini ifade etti.

    Tio.com.tr olarak birlikte çalıştıkları online alışveriş sitelerine kullanıcı trafiği yaratmayı amaçladıklarını belirten Kekeç, sağlayacakları asıl katma değerin kullanıcı trafiği ve ciro yaratma alanında olacağını söyledi.

    Müşterilerin internet üzerinden alışveriş yaparken en uygun fiyatı aradığını ve bunu farklı mağazaların sunduğu fiyatlara bakarak yaptığını anlatan Kekeç, müşterilerin farklı siteler için ayrı üyelik yaratmak zorunda olduğunu, ancak tio.com.tr'de tek üyelik ile bunun sağlandığını söyledi.

    “ARA-BUL-KARŞILAŞTIR-SATIN AL”

    Embrio Genel Müdür Yardımcısı Ömer Gürkan da yapılan araştırmalara göre, dünya genelinde internet kullanıcılarının yüzde 96'sının alışveriş yapmasa bile internet üzerinden fiyat araştırması yaptığını, online alışveriş yapanların yüzde 71'inin alınan ürünle ve satıcı firmayla ilgili görüşleri önceden araştırdığını, yüzde 24'lük kesimin alışverişlerinden önce fiyat arama motorlarını kullandığını, yüzde 5'lik kesimin ise online alışveriş yapmasa bile mağazaya gitme kararını web siteleri üzerinden verdiğini anlattı.

    Tio.com.tr'nin, kullanıcılarını doğru alışverişe yönlendiren en genel anlamı ile ürün, fiyat, satıcı karşılaştırma ve alışveriş kanalı olduğunu vurgulayan Gürkan, ara-bul-karşılaştır-satın al şeklinde hizmet verecek Tio'nun tüketicileri aradığı ürünlere yönlendirmenin ötesine geçerek, vermiş olduğu kapsamlı bilgiler ile tüketicinin doğru ürün, fiyat ve satıcı ile alışverişini tamamlamasını sağlayacağını kaydetti.

    Gürkan, Tio kullanıcılarının, Tio.com.tr üzerinden, ürünlerin özelliklerini, fiyatlarını ve satıcıları karşılaştırabileceğini, dilediği satıcıdan dilediği ürünü Tio'ya özel fırsatlar ile satın alabileceğini bildirdi.

    “YIL SONUNDA BÜYÜK ALIŞVERİŞ KANALI OLMASINI HEDEFLİYORUZ”

    Yapılan alışverişlerde havale/eft, kredi kartı ve Garanti CepBank alışveriş olmak üzere için 3 farklı ödeme seçeneği sunulduğunu aktaran Gürkan, şu anda 9 ana kategoride hizmet vermeye başlayan sitenin, 2007 yılı sonunda 18 ana kategori ile alışveriş siteleri, mağazalar ve bireysel satıcılardan oluşan büyük bir alışveriş kanalı olmasını hedeflediklerini vurguladı.

    “Fırsatio” sayfaları ile bazı ürünleri sadece Tio kullanıcılarına özel indirimlerle satın alma imkanı sunulduğunu aktaran Gürkan, “TioMobile” uygulamasıyla da java uygulaması ile cep telefonundan anında fiyat karşılaştırılırken, yakında satın alma da yapılabileceğini ifade etti.

    Sitenin 6 farklı iş modeliyle hizmet vereceğini belirten Gürkan, güvenlik konusunda da çok ciddi altyapı yatırımları yaptıklarını bildirdi.

    Etiketler:
    

      EN ÇOK OKUNANLAR

        Sayfa Başı