Teknoloji Haberleri

TEKNOLOJİ

    Ekranda uygulaması MIPCOM 2015'te finalist

    Hürriyet Haber
    17.09.2015 - 14:40 | Son Güncelleme: 17.09.2015 - 14:40

    Dünya televizyon endüstrisinin en önemli ve prestijli organizasyonlarından olan MIPCOM 2015 fuarına Türkiye bu yıl "Onur Konuğu Ülkesi" olarak katılıyor. Yayın dünyasının prestijli fuarı MİPCOM 2015'de finale kalan projeler arasında mobil alışveriş uygulaması “Ekranda” da yer alıyor. Ekranda, izleyicilerin popüler dizilerde gördüğü kıyafetleri satın almasını sağlıyor.

    Fransa’nın Cannes şehrinde düzenlenecek olan MIPCOM 2015 fuarı çerçevesinde yer alan Content Innovations Awards 2015 (İçerik İnnovasyon Ödülleri 2015) kapsamında “Yılın Sosyal Medyada Yaratıcılık Ödülü” kategorisinde birçok firma arasından finale kalan projelerden biri de mobil alışveriş uygulaması olan Ekranda. Kazanan projeler, 5-8 Ekim 2015 tarihleri arasında düzenlenecek MIPCOM 2015 fuarından bir gün önce törenle açıklanacak.

    DİZİDE GÖRDÜĞÜN ÜRÜNÜ "EKRANDA" İLE MOBİLDEN SATIN AL

    Kanal D ve Tagvance Media işbirliği ile gerçekleştirilen Ekranda, Second Screen (İkinci ekran) teknolojisinin entegrasyonu ile Kanal D ekranlarında yayınlanan diziler ve diğer yapımlarda yer alan ürünü izleyicinin anında satın almasına imkan sağlıyor. İOS ve Android tabanlı cihazlarla uyumlu uygulama ile kullanıcılar, dizi yayını sürerken, ekranda beğendiği bir kıyafeti hızlı ve kolay bir şekilde satın alabiliyor.

    Ekranda uygulaması MIPCOM 2015te finalist

    15 dizi ve 1 yarışma programına ait ürünlere yer verilen uygulama şu an 10 marka ile çalışıyor, ancak yılsonuna kadar çalıştığı marka yelpazesini genişletip 50'ye çıkartmayı hedefliyor.

    4,5 MİLYON KULLANICIYA ERİŞİYOR

    Türkiye’nin ilk Second Screen alışveriş uygulaması olan Ekranda, 300 bin kullanıcı tarafından indirildi; 4.5 milyon kullanıcı da Kanal D mobil uygulaması aracılığıyla uygulamaya erişebiliyor.

    

      EN ÇOK OKUNANLAR

        Sayfa Başı