GeriEkonomi Yurtdışında marka almak için iştahlıyız
Paylaş
  • Yazdır
  • A
    Yazı Tipi
  • Yorumlar
    0
    • Yazdır
    • A
      Yazı Tipi

Yurtdışında marka almak için iştahlıyız

Yurtdışında marka almak için iştahlıyız

PERAKENDE sektörünün yurt dışı açılımı hızlanırken, Türkiye’deki markaların çatı örgütü Birleşmiş Markalar Derneği (BMD), Soysal işbirliğiyle, “Yurtdışı Açılımı Toplantıları” ile bu sürece destek veriyor.

Mavi’nin CEO’su ve BMD Başkan Yardımcısı Cüneyt Yavuz’un moderatörlüğünde Ziylan Yönetim Kurulu Başkanı Mehmet Ziylan, Saat & Saat Yönetim Kurulu Başkanı Ramazan Kaya ve Eroğlu Holding Yönetim Kurulu Üyesi Yavuz Eroğlu, global marka satın almadaki birikimlerini paylaştı. BMD Başkanı Sami Kariyo, “Hem yurt içinde hem de yurt dışında son dönemde büyük bir iştah var. Yurt dışında marka satın almak ve mağazalaşmaya yönelik” dedi. Ziylan Grup Başkanı Mehmet Ziylan ise Almanya’da satın aldıkları Reno’nun 6 ülkede 505 mağazasıyla yıllık 550 milyon euro ciro yaptığını belirterek, “2 yıl içinde Reno’ya Türkiye’den kendi markalarımız olan Polaris, Kinetix ve Lumberjack’in yerli üretim 10 milyon çift ihracat yapacağız. Bu da 200 milyon ihracat anlamına geliyor” diye konuştu. 

 


Yorumları Göster
Yorumları Gizle