Yeni mağaza modelini getirdi satış hedefini ikiye katladı

Güncelleme Tarihi:

Yeni mağaza modelini getirdi satış hedefini ikiye katladı
Oluşturulma Tarihi: Ekim 13, 2011 00:00

Dünyada 40’tan fazla ülkede 500 kadar mağazası bulunan Stefanel, satışları iki haneli artıran yeni mağaza konseptini İstanbul’a taşıdı. Nişantaşı mağazasını yeni konsepte göre dizayn eden Stefanel, markanın sahibi Giuseppe Stefanel ve Türkiye Genel Müdürü Füsun Çevikel Kuran’ın ev sahipliğinde açılış partisi düzenledi.

Haberin Devamı

Stefanel’in sahibi Giuseppe Stefanel, tüm dünyada iki yıl önce başladıkları yeniden pozisyonlama operasyonunun başarıyla sürdüğünü belirterek, “Mağazalarda yeni konsept bu operasyonun bir parçası olarak uygulanıyor. Yeni mağaza konseptini ilk Frankfurt’ta uyguladık ve çok büyük bir başarı elde ettik. Şu anda 100 kadar mağazayı yeni konsepte taşıdık. Yenilenen bütün mağazalarda satışlarda iki haneli artışlar var” dedi.

Hedefi iki katına çıkardı

Nişantaşı’nı hem semt olarak çok sevdiğini hem de flagship (amiral gemisi) mağazalarının lokasyon ve performansından çok memnun olduklarını vungulayan Giuseppe Stefanel, şöyle konuştu: “Şimdiye kadar Türkiye’de 4 mağazamızı yeni konsepte göre yeniledik. Yenilenen mağazanın açılışına, burayı çok önemsediğim için geldim. Mağazanın satışlarını ikiye katlaması gibi bir hedef koyduk.”

Haberin Devamı

Uzay gemisi mağaza

Aynı zamanda Sonbahar-Kış 2011 Koleksiyonu’nun mini bir mağaza içi defileyle tanıtıldığı etkinliğe iş ve cemiyet hayatından pek çok ünlü isim de katıldı. Moda perakende sektöründe uzmanlaşmış Londra mimarlık stüdyosu “Sybarite” tarafından dizayn edilen mağazanın bir uzay gemisini andırdığını belirten Stefanel Türkiye Genel Müdürü Füsun Çevikel Kuran, bundan sonra açacakları bütün mağazalarda yeni konseptin uygulanacağını söyledi.

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!