Yeni Corolla ‘kadın’ gibi

Güncelleme Tarihi:

Yeni Corolla ‘kadın’ gibi
Oluşturulma Tarihi: Ağustos 07, 1998 00:00

Haberin Devamı

Toyota Corolla'nın Avrupa ve Türkiye Tasarım Sorumlusu Manabu Morisaka, Avrupa pazarı için geliştirilen ve Türkiye'de de satışa sunulanan yeni Corolla'lar için, ‘‘Kadın gibi otomobil’’ yorumunu yaptı.

Yeni Corolla'nın tanıtımı için önceki gece Lütfi Kırdar Uluslararası Kongre Sarayı'nda düzenlenen toplantıya katılan Morisaka, ‘‘Yeni Corolla'yı güzel bir insan, güzel bir kadın gibi düşünüyorum’’ diye konuştu.

Sakıp Sabancı, Şevket Sabancı ve Hazım Kantarcı ile birlikte yeni modelleri tanıtan Morisaka, Türk pazarı için özel bir otomobil gerekmediğini belirterek şunları söyledi: ‘‘Türk pazarında sunduğumuz otomobiller Avrupa pazarında satılan otomobiller. Çünkü Türkiye global rekabetin olduğu, yerli ve yabancı bir çok markanın bulunduğu bir pazar. O nedenle evrensel modellerle Türk pazarında yeralıyoruz.’’

ÇOK ŞEY DEĞİŞTİ

Toyotasa Genel Müdürü Hazım Kantarcı ise Türkiye'de Toyota'nın üretimine başlanması ile birlikte otomobil sektöründe çok şey değiştiğini söyledi. Kantarcı, 1966'dan beri dünyada 26 milyon adet Corolla üretildiğini hatırlatarak, ‘‘Toyotasa'nın kurucusu Özdemir Sabancı'nın söylediği gibi otomotiv sektörü artık eskisi gibi olmayacak. Özdemir Sabancı'dan aldığımız bu komutla, yolumuza devam ediyoruz. Türk tüketicisi en mükemmel otomobil olan Toyota Corolla'dan daha mükemmel bir otomobil ile tanışıyor. O da yeni Corolla. Corolla kelimesi çiçeğin taç yaprağı anlamına geliyor’’ diye konuştu. Toyotasa yeni Corolla modelinden yılda 35 bin adet üretmeyi planlıyor. Dün satışına başlanan Corolla'ların fiyatı ise 3 milyar 350 milyon lira 5 milyar 740 milyon lira arasında değişiyor.






Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!