Güncelleme Tarihi:
Biz 2009 yılında 7 bin adet araç satarken, 2010’da 13 bin adede ulaştık ve bu yıl sonunda da 21 bin adet araç satacağımızı öngörüyoruz. Nissan Türkiye olarak bir başarı hikayesi yazdığımızı düşünüyoruz. Görüştüğümüz bazı akademisyenler Nissan’ın pazardaki bu büyümesinin bir başarı hikayesi olarak üniversitelerde ele alınmasını öneriyorlar” diye konuştu.
Sancaktaroğlu, 2010 yılında 13 bin 264 adet araç satışı gerçekleştirdiklerini belirterek, “Son dönemde hemen her yıl pazar payını iki misline yakın arttırmaya başladık. İlk sekiz aylık rakamlarla araç satış rakamını yüzde 100’e yakın arttırdık. Yıl sonunda da satış hacmini 2010 yılına kıyasla yaklaşık yüzde 60’lık bir artış oranıyla kapatacağımız öngörüyoruz. Bizim segmentte bu performansı gösteren başka marka yok. Ayrıca biz toplam pazarın neredeyse üçte ikisine hitap etmiyoruz. Segment bazında baktığımızda sadece üçte birlik bölümünde varız. Dolayısıyla pazar payımız bu oranla bile oldukça yüksek bir rakama tekabül ediyor” dedi. 2012 yılında pazar paylarını yüzde 3’e yükseltmeyi hedeflediklerini vurgulayan Sancaktaroğlu, Türkiye bu rakamlarla artık Nissan’ın yatırım planları açısından da radara girdiğini söyledi.