Türkiye saat 19.00’da müzik dinliyor

Elif ERGU
16.12.2017 - 21:02 | Son Güncelleme:

DİJİTAL servislerle atağa kalkan Turkcell’in CEO’su Kaan Terzioğlu, Dijital Kokpit uygulaması verileriyle geçirdikleri dijital dönüşümü anlattı.

Terzioğlu, Türkiye’de en çok hangi şarkı dinleniliyor, en çok hangi telefon satıyor, en çok hangi dergiler okunuyor anında görüyor. Terzioğlu’nun verdiği bilgilere göre; en çok 19.00’da müzik dinliyor, en çok mesaj 23.00 gibi atılıyor, günde 32 dakika telefonda konuşuyor, 24 dakika müzik dinliyor, 31 dakika gazete, dergi okuyor, 55 dakika TV izliyoruz. Turkcell mağazalarına kaç müşterinin girdiği, kaç kişinin alışveriş yaptığı gibi bilgiler de ekrandan görülüyor. 9 genel müdür yardımcısının dışında Kaan Terzioğlu’nun bir de yapay zeka asistanı Alexa’sı var.

İSTANBUL DIŞI OLABİLİR

Kaan Terzioğlu, İstanbul Küçükyalı’da bulundukları merkez binanın geçici olduğunu, Turkcell gibi bir şirketin üniversitelere yakın, kampüs ortamında olması gerektiğini düşündüğünü de anlatıyor. 3-4 yıl içinde Turkcell’in İstanbul dışında bir yerde bile konumlanmasının mümkün olabileceğinden söz ederken, “Bizim için önemli olan buradaki mühendislerin dinamizmini kaybetmemek. Türkiye’nin farklı yerlerinde 15 plazamız var. İleride farklı değerlendirmelerimiz olabilir” diyor.

2018 TAHMİNLERİ

Terzioğlu, 2018 yılı beklentilerini ise şöyle özetliyor: “Türk ekonomisinin son çeyrekte gösterdiği iki haneli hızlı büyüme önümüzdeki yıl için de önemli işaretler veriyor. 2018’de özellikle döviz kurlarındaki hareketliliğin ve enflasyonun daha kontrol edilebilir düzeylerde gerçekleşeceğini tahmin ediyorum. 2017’de tüm finansal ve operasyonel hedefleri aşmanın getirdiği memnuniyeti ifade ediyorum. Özellikle 4.5G hizmetinin devreye girmesi ve dijital operatör olma hedefiyle hayata geçirdiğimiz servislerimizin gördüğü yoğun ilgi iyi bir yıl geçirmemizi sağlayan en önemli faktörler oldu. Bu momentumun 2018 senesinde de devam edeceğini öngörüyoruz. Şirket olarak da bu yıl hem müşteri kazanımı anlamında hem de dijital servislerin yayılımı anlamında kazanımlarımıza devam edeceğiz. Finansal servisler ve enerji hizmetleri noktasında yapılacak önemli işler var.”

‘DİJİTAL KOKPİT’TE NELER GÖRDÜK

- En çok saat 19.00’da müzik dinleniyor

- En çok mesaj 23.00 gibi atılıyor

- Müşteriler 32 dakika telefonda konuşuyor, 17 dakika telefon açıyor, 15 dakika yanıt veriyor

- 24 dakika müzik dinliyor

- 31 dakika gazete, dergi okuyor

- 55 dakika TV izliyor

EN ÇOK OKUNAN HÜRRİYET

EN çok dinlenen şarkıcılar arasında, Ersay Üner, Manuş Baba, Ceylan Ertem,Simge, Eypio, Ahmet Şafak ve Sıla var. Bizim ziyaretimiz sırasında en çok okunan gazete açık ara Hürriyet’ti, en çok okunan dergi de İrem Derici kapağıyla Mazzam’dı. En çok ilgi gören dergiler arasında “Popular Science” vardı.

Etiketler: gazetehaberleri
Son Dakika Haberler


EN ÇOK OKUNAN HABERLER

    Sayfa Başı