GeriEkonomi Türkiye 360 bin Euro’ya Hertha’ya sponsor oldu, tanıtım sahaya indi
MENÜ
  • Yazdır
  • A
    Yazı Tipi
  • Yorumlar
    5
    • Yazdır
    • A
      Yazı Tipi

Türkiye 360 bin Euro’ya Hertha’ya sponsor oldu, tanıtım sahaya indi

Türkiye 360 bin Euro’ya Hertha’ya sponsor oldu, tanıtım sahaya indi
refid:18393460 ilişkili resim dosyası

Kültür ve Turizm Bakanlığı, bu yıl Alman Birinci Ligi’ne (Bundesliga) yükselen, Hertha BSC’nin sponsoru oluyor. Bu hafta imzalanması beklenen sponsorluk anlaşmasına göre 70 bin kişilik Olimpiyat Stadı’nda Türkiye’nin tanıtımı yapılacak.

360 bin Euro değerindeki sponsorluk kapsamında Hertha BSC’nin Olimpiyat Stadı’ndaki lig maçlarında Türkiye logoları yer alacak. Ayrıca maçların devre arasında stat ekranında Türkiye’yi tanıtan reklamlar yayınlanacak. Yine devre arasında, seyircilerin koltuk numarasına göre çekiliş yapılacak ve çekilişte bir çifte Türkiye tatili hediye edilecek.

Kulüp sponsorluğunda ilk

Türkiye’nin tanıtımı açısından çok önemli bir proje olduğunu söyleyen Kültür ve Turizm Bakanı Ertuğrul Günay, “Bugüne kadar ilk defa böyle bir sponsorluk anlaşmasına imza atıyoruz. Sponsor olduğumuz Hertha BSC takımı Almanya’nın köklü ekiplerinden birisi. Taraftar sayısı ve izleyici kitlesi bakımından da önemli bir potansiyele sahip. Takımın Bundesliga’ya yükselmesi de bizim için çok önemli. Bu sponsorluk anlaşmasıyla önemli bir çalışmaya imza atmış olacağız” dedi.

Farklı tanıtım çalışmaları

Bugüne kadar yapılan sponsorluk çalışmalarının önemine değinen Ertuğrul Günay, şu değerlendirmeyi yaptı: “Türkiye’nin tanıtımına yönelik yapılan her proje önemli. Hedefimiz tanıtım çalışmalarını farklı kanallara kaydırmak. Avrupa’da futbola olan ilgi bu çalışmada bizi çok heyecanlandırdı. Stadın büyüklüğü ve kulübün taraftar kitlesi Türkiye’nin tanıtımı için çok önemli bir fırsat tanıyor. Bu alandaki sponsorluk çalışmalarını çeşitlendirmeyi planlıyoruz.”

Takımın tek Türk oyuncusu Torun

HERTHA BSC kulübü, 1892 yılında kuruldu. Mavi-beyaz forma rengine sahip olan Hertha BSC, 6 kez Almanya kupası kazandı. Geçtiğimiz sezon düştüğü ikinci ligde başarılı bir grafik yakalayan Hertha BSC, ikinci ligde sezonu lider bitirerek yeniden Bundesliga’ya yükselmeyi başardı. Bu yıl kadrosuna Hamburg’dan transfer ettiği Türk oyuncu Tunay Torun’u da katan Hertha BSC’nin teknik direktörlüğünü Markus Babel üstleniyor. Maçlarını 70 bin kişilik Olimpiyat Stadında oynayan Hertha’nın ana sponsorluğunu ise Alman Demiryolları (DB) yapıyor.

Devre arasında Türkiye’ye gelecek

70 bin kişilik Olimpiyat Stadı’nda Türkiye’nin tanıtımı yapılacak.
Bundesliga maçlarında statta Türkiye logoları yer alacak.
 Lig maçlarının devre aralarında stattaki 3 adet dev ekranda reklam yayınlanacak.
Maçta seyirciler arasında Türkiye tatili için çekiliş yapılacak. Tanıtıma katkı sağlanacak.
Hertha BSC devre arası kampı için de Türkiye’ye gelecek.
Sponsorluğun toplam tutarı 360 bin Euro olacak.

Yorumları Göster
Yorumları Gizle