Türk markaları olimpiyata destek versin, sporcu sayısı artsın

Güncelleme Tarihi:

Türk markaları olimpiyata destek versin, sporcu sayısı artsın
Oluşturulma Tarihi: Mayıs 09, 2012 00:00

Londra 2012 Olimpiyat Oyunları için Türk markalarından destek isteyen Türkiye Milli Olimpiyat Komitesi (TMOK) Başkanı Uğur Erdener, “Sporcu sayımız bu yıl 100’ü geçebilir. Yerli markalarımızın bu sporculara destek vermesi gerekiyor” dedi.

Haberin Devamı

EKONOMİK açıdan dünyanın en büyük organizasyonlarından biri olan Olimpiyat Oyunları için geri sayım başladı. Türk sporcuların Londra 2012 Olimpiyat Oyunları’nda önemli başarılar elde etmesini beklediklerini söyleyen Türkiye Milli Olimpiyat Komitesi (TMOK) Başkanı Uğur Erdener, “Sporcu sayımız bu yıl 100’ü geçebilir. Türk markaları da sporculara destek vermeli” dedi.
Maaş veriyoruz
TMOK olarak 25 sporcuya düzenli maaş ödemesi yaptıklarının altını çizen Uğur Erdener, şöyle konuştu: “Bizim dışımızda bir çok sporcuya uluslararası markalar da destek oluyor. Hedefimiz olimpiyatta başarılı sporcu sayımızı artırmak. Bunun için Türk şirketleri de harekete geçmeli. Markalarıyla beraber sporculara da destek olmalı. Olimpiyatlarda bir çok sponsor şirket bulunuyor. Ancak bizde bu oyunların önemi hala tam olarak anlaşılamadı. Şirketlerin ilgisinin artması gerekiyor.”
1 milyon çocuk
Uluslararası Olimpiyat Komitesi ve Londra 2012 Olimpiyat Oyunları global sponsoru P&G ile ortak çalışma başlattıklarını anlatan Erdener, “P&G, 81 ilde 81 okulda ‘Okulumdan Olimpiyat Oyunları’na Projesi’ni hayata geçiriyor. 2020 sonuna kadar 1 milyon çocuğun sporla gelişmesi ve Olimpiyat Oyunları’nı benimsemesi hedefleniyor. Okullara spor malzemesi sağlamak, spor ruhu aşılamak ve spor yoluyla yaşamları iyileştirmek P&G ile beraber öncelikli hedeflerimiz arasında” dedi.
1 milyon TL’lik destek
P&G’nin Okulumdan Olimpiyat Oyunları’na Projesi’ne ilk yıl 1 milyon TL’ye yakın kaynak ayırdıklarını anlatan P&G Türkiye Yönetim Kurulu Başkanı Saffet Karpat, şu bilgileri verdi: “Tüketicilere olimpik hareketi ulaştırmak için proje kapsamında, ‘1 paket=1 destek’ kampanyasını başlattık. Mayıs ve haziran aylarında sürecek kampanya döneminde Ariel, Prima, Head&Shoulders, Gillette gibi P&G ürünlerinden satın alan tüketiciler, Türkiye çapındaki okulların spor alanındaki ihtiyaçlarının karşılanmasına katkıda bulunacak.”

Haberin Devamı

Değişim sürecindeyiz

TÜRKİYE Milli Olimpiyat Komitesi’nin amacının, Olimpik Hareket içinde güçlü bir yere sahip olmak ve dünyanın sayılı Olimpiyat Komiteleri arasında yer almak olduğuna dikkat çeken Uğur Erdener, “Yeni stratejik planımız ile birlikte, bu güçlü etkiyi yaratma adına önemli bir değişim sürecini yaşamaktayız. Türkiye’de sporun gelişmesi, daha fazla sporcunun olimpiyat hayallerini sürdürmesi ve çocuklarımızın spor yapma imkanlarının artırılmasını temel alan stratejik planımız kapsamında P&G ile başlattığımız projenin de önemli bir adım olduğunu düşünüyoruz” dedi.

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!