GeriEkonomi Tek tuşla pizza siparişi
MENÜ
  • Yazdır
  • A
    Yazı Tipi
  • Yorumlar
    0
    • Yazdır
    • A
      Yazı Tipi

Tek tuşla pizza siparişi

Tek tuşla pizza siparişi

Domino's Pizza Türkiye, geliştirdiği teknolojileri düzenlediği bir basın toplantısıyla tanıttı. Şirketin dikkat çeken yeniliklerinden biri geliştirilen akıllı bir tuş oldu. Bu tuşla kullanıcılar tek dokunuşla pizza siparişi verebiliyor.

BİRÇOK alandaki şirket bir teknoloji şirketine dönüşmeye başladı. Bu şirketlerden biri de 85 ülkede faaliyet gösteren Domino’s Pizza. Teknoloji şirketine dönüşme yolculuğu için Türkiye’de İnovasyon Merkezi açan Domino’s Pizza Türkiye, toplam teknoloji yatırımlarını son 5 yılda 23 milyon TL’ye çıkardı. Şirket bu süreçte dijital kanallara 12 milyon TL yatırım yaptı. Kendilerini pizza satan bir teknoloji firması olarak gördüklerinin belirten DP Eurasia Group CEO’su Aslan Saranga, “Hızlı servis pazarında güçlü rakiplerimiz var ama bizi farklı kılan şey teknolojimiz. Bugün evlere servis ciromuzun yüzde 48’ini dijital kanallardan aldığımız siparişler oluşturuyor” dedi. Domino’s Pizza Türkiye’nin geliştirdiği teknolojiler şöyle:

Acil Pizza Butonu: Domino’s Pizza hesabı üzerinden sipariş üyeliği tanımlanarak kullanıma hazır hale getirilen buton, daha önce kullanıcı tarafından tanımlanan tek tık siparişini, basıldığı andan itibaren 30 dakika içinde adresine teslim ediyor.

Sıcak Takip: Siparişler, şube içinde takip edilebildiği gibi şube dışında da hem müşteri hem de Domino’s Pizza tarafından kontrol edilebiliyor. Müşteriler siparişini getiren motorcunun fotoğrafını, bilgilerini görebiliyor ve motorcuları puanlayabiliyor.

Cep Cini: Bölge ve üst kademe yöneticilerine şubeleri uzaktan izleme imkanı da sunan mobil uygulamayla bir franchise dükkanında olmasa bile, alınan sipariş sayısından gün sonundaki satışa, gelen şikayetlerden kurye ile yaşanan aksaklıklara kadar her şeyi bu uygulama ile adım adım takip edebiliyor.

Pizza Tracker: Tüketiciye sipariş süreçlerini anlık olarak takip etme ve yönetme olanağı sağlarken, Müşteri Memnuniyet Motoru (Customer Experience Engine) ile offline ile online arasında köprü oluşturularak her bir siparişin kalitesi ayrı ayrı ölçülebiliyor.

False
Haber Yorumlarını Göster
Haber Yorumlarını Gizle