GeriEkonomi Tek bir süreçle çözüm
MENÜ
  • Yazdır
  • A
    Yazı Tipi
  • Yorumlar
    0
    • Yazdır
    • A
      Yazı Tipi

Tek bir süreçle çözüm

Tek bir süreçle çözüm

Akbank Direkt Bankacılıktan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Tolga Ulutaş “Akbank Direkt üzerinden yenilikçi ürün ve hizmetlerimizi tasarlarken, bankacılık servisleri ve bireyin ihtiyaçlarını farklı süreçler olmaktan çıkarıp, entegre tek bir süreç haline getirme vizyonuyla çalışıyoruz” dedi.

AKBANK Direkt Bankacılıktan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Tolga Ulutaş, Akbank Direkt ile müşterilerin günlük tüm finansal ihtiyaçlarına ek süreç yaratmadan çözüm sunmayı hedeflediklerini dile getirerek “Ödemeler dünyasının mobil cüzdan, QR kod, temassız ödemelere kaydığı günümüzde, müşterilerimiz için ödeme anında en kritik soru nakit ihtiyaçlarını nasıl karşılayacakları. Bu ihtiyaca çözümü, kullanılabilecek kredi tutarının saniyeler içinde öğrenilebileceği yeni bir servis geliştirerek sunduk” dedi.

AYNI HIZDA UYARLAMA

Ulutaş, şöyle devam etti: “Akbank Direkt üzerinden yenilikçi ürün ve hizmetlerimizi tasarlarken, bankacılık servisleri ve bireyin ihtiyaçlarını farklı süreçler olmaktan çıkarıp, entegre tek bir süreç haline getirme vizyonuyla çalışıyoruz. Akbank Direkt Öde, bu vizyonun bir örneği. n11.com işbirliğiyle lanse ettiğimiz servis ile, müşterilerimiz online alışverişlerini kredi kullanarak ödeyebiliyor ve bunu kesintisiz bir süreçle gerçekleştiriyor.”

Ulutaş, Akbank olarak teknolojideki gelişmeleri bankacılık ürün ve hizmetlerine aynı hızda uyarlamak için çalıştıklarını belirterek “Selfie hayatımızın bu kadar içine girmişken, biz de ‘Akbank Direkt’e selfie ile giriş neden yapılamasın?’ dedik ve Türkiye’de bir ilki gerçekleştirdik. Artık müşterilerimiz, Akbank Direkt’e Selfie’leri ile giriş yapabiliyor” dedi.

Yine aynı şekilde mesajlaşmanın artık daha çok kullanılmasından yola çıkarak bankacılık işlemlerinin de mesajlaşarak halledilmesini sağlayan Chatbot teknolojisi ile para transferi özelliğini getirdiklerini söyleyen Ulutaş, “Akbank.com üzerinden, Akbank Asistan ile mesajlaşarak para transferi işlemlerini kolay ve hızlı bir şekilde gerçekleştirebilecek. Akbank Asistan da ilerleyen dönemlerde müşterilerimizi her gün daha da iyi anlayarak, ihtiyaçlarına en doğru çözümleri sunmaya devam edecek” dedi.

KOBİ’LERE DE UÇTAN UCA HİZMET

ULUTAŞ, KOBİ’lerin en fazla ihtiyaç duyduğu ürünleri uçtan uca dijitalleştirerek, müşterilerin işlerine ara vermeden bankacılık hizmetlerimizi kullanmalarını sağladıklarını söyleyerek “2017 sonunda uçtan uca dijital ve şubesiz POS süreci ile başladığımız bu yolculuğa, bu yıl da ticari kredi başta olmak üzere tüm süreçlerimizi mobile taşımaya ve dijitalleştirmeye devam ediyoruz. Akbank müşterisi olsun ya da olmasın, şahıs şirketleri “işlerine ara vermeden” 7/24 başvuru imkanı ile ticari kredi kartı sahibi olabilecek. Tek yapmaları gereken bilgisayar, tablet ya da akıllı telefonlarından, Akbank.com ya da Akbank Direkt’i açarak, ticari kredi kartı başvurusunda bulunmak. Böylece KOBİ’lerin harcamalarını çek-senet kullanmadan kolayca taksitlendirebilmeleri ve harcamalarını kolayca takip edebilmeleri için tamamen dijital, çok daha hızlı ve kolay bir şekilde ticari kredi kartı sahibi olma imkanı sunuyoruz” dedi.

Yorumları Göster
Yorumları Gizle