GeriEkonomi ‘Sağlıklı Yaşam’la 1.3 milyon kişiye ulaştı
MENÜ
  • Yazdır
  • A
    Yazı Tipi
  • Yorumlar
    0
    • Yazdır
    • A
      Yazı Tipi

‘Sağlıklı Yaşam’la 1.3 milyon kişiye ulaştı

‘Sağlıklı Yaşam’la 1.3 milyon kişiye ulaştı

Migros’un Türkiye’de sağlıklı yaşam ve bilinçli gıda alışverişi konusunda tüketiciye rehberlik etmeyi amaçlayan ‘Sağlıklı Yaşam Yolculuğu’ projesi, lansmanının yapıldığı Nisan 2018’den bu yana 1.3 milyon kişiye ulaştı.

 Lizbon’da düzenlenen Sürdürülebilir Perakende Zirvesi’nde dünyanın önde gelen perakende ve üretici firmaları tarafından da ilgi gören uygulama, en etkili yeni nesil perakende uygulaması olarak örnek gösterildi. Son olarak Stevie Awards tarafından düzenlenen ‘Satış ve Müşteri Hizmetleri’ ödüllerinde ‘Müşteri Hizmetlerinde İnovasyon’ ve ‘Yılın Fark Yaratan Satış Uygulaması’ kategorilerinden 2 ödülün sahibi oldu. Türkiye’ye Grand Stevie’yi kazandıran marka olan Migros bu ödüllerle bugüne kadar aldığı Stevie ödüllerinin sayısını 22’ye yükseltti. Migros Sürdürülebilirlik Komitesi Başkanı Demir Aytaç, “Toplum sağlığına hizmet etmek küresel taahhüdümüz. Taze ürünler uzmanlığımız. Sağlıklı Yaşam Yolcuğu projemizde dengeli beslenme, yeterli su tüketimi ve fiziksel aktivitenin artırılmasına odaklandık. Eğlenceli içerikler hazırladık. Migros Mobil üzerinden müşterilerimizin, gıda alışverişlerinde eksik kalan besin gruplarını interaktif bir şekilde gösteriyor ve kişiye özel dengeli beslenme önerileri sunuyoruz. Ücretsiz olarak sunduğumuz bu hizmet, müşterilerimizden büyük ilgi gördü” dedi.

Yorumları Göster
Yorumları Gizle