Reklamcıya Hürriyet Extranet

Güncelleme Tarihi:

Reklamcıya Hürriyet Extranet
Oluşturulma Tarihi: Temmuz 08, 2000 00:00

Haberin Devamı

HÜRRİYET iş ortaklarına daha etkin hizmet olanağı vermek ve onların rekabet gücünü artırmak amacıyla yeni bir hizmet daha sundu. Hürriyet Extranet ile ajanslar doğrudan rezervasyon yapabilecek, teklif alabilecek ve özel sektör bilgilerine tek tuşla ulaşabilecek.

İNTERNET teknolojisinden yararlanarak okurlarına ve iş ortaklarına yeni projeler sunan Hürriyet, şimdi de Extranet'i yarattı. Reklam ajanslarına doğrudan rezervasyon yapabilme, fiyat teklifi alabilmenin yanı sıra şirket ve sektörler hakkında da bilgi edinebilme olanağı veren Hürriyet Extranet reklamcılara tanıtıldı. Önceki gün Çetin Emeç Salonu'nde yapılan tanıtım toplantısında, Hürriyet Extranet'ten nasıl yararlanılacağı ve nasıl kullanılacağı anlatıldı. Hürriyet Reklam Grup Başkanı Ayşe Sözeri Cemal, Hürriyet Extranet'in her şeyden önce reklamcılar açısından işleri kolaylaştıracağını kaydetti.

1.5 YILLIK PROJE

Cemal, 1.5 yıl önce Vuslat Doğan Sabancı'nın projesi olarak gündeme gelen Hürriyet Extranet üzerinde altı aydır çalıştıklarını belirtti. Hürriyet'in üç yıldır zaten online ilan alımı yapabildiğine dikkat çeken Ayşe Sözeri Cemal, yeni uygulamanın Hürriyet kadar reklamcıların da iş yükünü hafifleteceğini vurguladı. Hürriyet Extranet'in, reklam ajanslarına Hürriyet ile ilgili tüm bilgilere ulaşma olanağının yanı sıra, internet üzerinden rezervasyon yapma olanağı da verdiğini belirten Cemal, rekabet avantajı sağlayacak bilgilerin de burada bulunabileceğini vurguladı. Cemal, ‘‘www.extranethurriyet.com.tr’’ adresinden girilebilecek sitede, yerli ve yabancı pek çok yayından derlenen şirket ve sektör bilgilerinin yer alacağına dikkat çekti.

İŞ AKIŞI HIZLANACAK

Hürriyet Reklam Koordinatörü Nilüfer Yılmaz ise ‘‘Reklamda elektronik iş’’ olarak tanımladığı Hürriyet Extranet'in iş akışının hızlanmasından, hizmet kalitesinin artmasına kadar pek çok avantajı beraberinde getirdiğini söyledi.

‘‘Amacımız iş ortaklarımızı istedikleri an istedikleri bilgiye ulaşmalarını sağlamak, bilgi ve donanımızı onlarla paylaşmak’’ diyen Yılmaz, Extranet'le birlikte reklamcılarından da Hürriyet Ailesi'ne katılacaklarını ifade etti. Hürriyet'in sahibi olduğu bilgiyi kullanıcı olarak reklamcılara açtığına dikkat çeken Yılmaz, ‘‘Reklamcılar artık alacakları şifre ile sanki Hürriyet çalışanıymış gibi istediği verilere ulaşabilecek’’ dedi. Yılmaz, bunun yanı sıra online ordino gördermek, online film geçebilmek, reklam tarifesi ve trajı öğrenebilmek, reklamlara ilişkin arşiv bilgilerine ulaşabilmek gibi pek çok özelliği bulunan Hürriyet Extranet'le bir de e-group oluşturmayı planladıklarını açıkladı.

Hürriyet Extranet'in nasıl kullanılacağını reklamcılara anlatan Bilgi Yönetimi Müdürü Özlem Savran ise, bunun için ek bir programa gerek olmadığını vurguladı. Bunun için sadece internet bağlantısı gerektiğini söyleyen Savran, ‘‘Bu sistemle gecenin üçünde bile teklif verebilirsiniz, önümüzdeki dönemde gelecek faturalarınızı bile görebilirsiniz’’ dedi.

Hürriyet Extranet'in sunduğu olanaklar

Gazete, dergi gibi çeşitli kaynaklar taranarak iş ortaklarına yarar sağlayacağı düşünülen sektörel haberler Hürriyet Extranet'te yayınlanacak. Ayrıca istenildiği takdirde, sadece ilgi alanınıza giren konulardaki haberlerle kişiye özel raporlar hazırlanabilecek.

Hürriyet Gazetesi ve ekleri hakkında satış bilgilerine, tarife bilgilerine, reklam satış sorumlularına tek tuşla ulaşılabilecek.

Rezervasyon koşulları, gazete sütun ölçüleri bilgileri ve diğer teknik bilgilere Extranet'ten öğrenmek mümkün olacak. Rezervasyon istekleri iletilebilecek.

Yayınlanmış reklamlar, fatura dahil tüm detay bilgilerine ulaşılıp, takibi yapılabilecek.

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!