GeriEkonomi Randevulu teslimat
Paylaş
  • Yazdır
  • A
    Yazı Tipi
  • Yorumlar
    0
    • Yazdır
    • A
      Yazı Tipi

Randevulu teslimat

Randevulu teslimat

E-ticaretteki teslimat sorununu çözmek için harekete geçen Hepsiburada, iştiraki ‘Hepsiexpress‘ ile verilen siparişlerde kargo bekleme derdine son verdi. Aynı gün, ertesi gün randevulu ve hafta sonu teslimat seçenekleriyle dikkat çeken Hepsiexpress, randevulu iade seçeneğiyle kullanıcıların e-ticaret alışverişlerini kolaylaştırmayı amaçlıyor.

Özel eğitimlerden geçen ve performans sistemine dayalı çalışan profesyonel teslimat filosu sayesinde, müşterilerle sipariş verdikleri ürünleri hasarsız buluşturması ise Hepsiexpress’in öne çıkan özelliklerinin arasında yer alıyor. Toplantıda paylaşılan bilgilere göre Türkiye’deki yaklaşık 30 milyar TL’lik çok kanallı ve online perakende pazarının yüzde 65’ine erişen ve operasyonlarını yaygınlaştıran Hepsiexpress, sektördeki tüm markalara da bu teslimat modelini sunmaya başladı. Halen hizmet verdiği İstanbul, Kocaeli, Ankara illerine ilaveten Bursa ve İzmir de dahil olmak üzere Türkiye’nin çeşitli illerine hizmetlerini götürmeye devam edecek olan Hepsiexpress, geçen yıla göre 5 kat büyümeyi hedefleyerek, yılda ortalama yüde 35 büyüyen e-ticaret sektörünün büyümesine de destek olacak.

KONTROL MÜŞTERİDE

E-ticaret müşterilerinin siparişlerine daha hızlı ve tercih ettikleri zaman diliminde ulaşabilmeleri için Hepsiexpresa’i hayata geçirdiklerini ifade eden Hepsiexpress Genel Müdürü Umut Aytekin, hafta içi ya da sonu farketmeksizin aynı gün ya da ertesi gün randevulu sipariş seçeneklerini sunmaya başladıklarını anlattı. Aytekin, “Müşterilerimiz müsaitlik durumlarına göre, randevu erteleme ya da randevulu iade hizmetlerinden de faydalanabiliyor. Özetle, Hepsiexpress ile e-ticaret alışverişinin kontrolü artık müşterilerde. Sizin kargonuzun değil, kargonuzun sizin peşinizden koştuğu bir dönem başlattık. Ayrıca, geliştirdiğimiz performans sistemi ile taşımacılarımızın performansını sürekli takip ediyor, verdiğimiz eğitimlerle onların gelişimine katkıda bulunuyoruz. Hepsiexpress olarak taşıdığımız ürünlere gözümüz gibi bakıyor, alıcılara hızlı ve hasarsız teslimat yapıyoruz. Bu özenli yaklaşımımız bizi pazarda lider konuma taşıdı. Tüm bu farklılıklarımız sayesinde müşteri memnuniyeti oranımızın yüzde 99 olduğunu ifade etmekten memnuniyet duyuyorum. Hepsiexpress olarak e-ticarette faaliyet gösteren tüm markalara taşımacılık ve teslimat hizmeti vermeye hazırız” dedi.

YERLİ YAZILIM GELİŞTİRİLDİ

TOPLANTIDA paylaşılan bilgilere göre Hepsiexpress’in yüzde 100 yerli yazılımı sayesinde müşterilerden alınan geribildirimlerle verlen hizmetleri sürekli geliştiriliyor. Yeni ihtiyaçlara göre operasyonlarının da güncellenmesi sağlanırken, müşteri şikayetlerini anlık takip edip çözüme ulaştırıyor, taşıyıcıların performansını izleyip değerlendiriyor ve müşteri memnuniyetini analiz ediyor. Hepsiexpress taşımacıları, gün içindeki operasyonlarını kullandıkları Hepsiexpress uygulaması ile planlayarak insan hatasına yer vermeden, dijital ortamda planlıyor ve teslimatlarını başarıyla tamamlıyor.

3 FARKLI SAAT DİLİMİ VAR

HEPSİEXPRESS, randevulu teslimat özelliğiyle e-ticaret müşterilerine aldıkları ürünleri hafta içi veya hafta sonu fark etmeksizin istedikleri gün ve saat diliminde teslim alma imkânı sağlıyor. Aynı gün randevulu teslimatın yanı sıra ertesi gün teslimat seçeneğini de değerlendirebilen e-ticaret müşterileri sabah 09.00-13.00 arası, öğlen 13.00-18.00 arası ve akşam 18.00-23.00 arası olmak üzere üç ayrı randevu seçeneğinden birini tercih edebiliyor. Müşteriler aynı zamanda randevu saatlerinde değişiklik ve randevulu iade hizmetlerinden de faydalanabiliyor.


Yorumları Göster
Yorumları Gizle