GeriEkonomi Radikal ‘Canlı Kırmızı’da bir ilk
MENÜ
  • Yazdır
  • A
    Yazı Tipi
  • Yorumlar
    0
    • Yazdır
    • A
      Yazı Tipi

Radikal ‘Canlı Kırmızı’da bir ilk

Radikal ‘Canlı Kırmızı’da bir ilk
refid:22726976 ilişkili resim dosyası

Gazete ve dergi reklamlarında yaratıcılığın desteklenmesi amacıyla 10 yıldır aralıksız sürdürülen Kırmızı Basında En İyiler Reklam Ödülleri’nde her yıl tören sırasında canlı olarak gerçekleştirilen Radikal Canlı Kırmızı Ödülü’nde bu yıl bir ilk yaşandı.

Radikal Canlı Kırmızı’nın tarihinde ilk kez gerçek bir marka için brief konusu verilirken; katılımcı ekipler Vodafone Red markası için sadece kâğıt ve kalem kullanarak reklam eskizi hazırladılar. Bu eskizler arasından tören misafirlerinin oylarıyla Leo Burnett İstanbul’dan Volkan Bintepe ve Volkan Andaç üçüncü, BIG 34’ten Taylan Özgü Akçam ve Fatih Mehmet Yılmaz ikinci, TBWA İstanbul’dan Cihan Akköse ve Tolga Ülkümen birinci seçildi.

BİZİ BİZ YAPAN REKLAMLAR

775’i aşkın başvurunun yer aldığı reklamların da sergilendiği, iş ve reklam dünyasından 1000’i aşkın davetlinin katıldığı Küçük Çiftlik Park’taki ödül töreni geçtiğimiz perşembe akşamı gerçekleşti. Kırmızı’nın bu yıl 10’uncu yılını kutlaması nedeniyle, daha önce Kıpkırmızı ödülü almış olan markaların yöneticileri de törene katıldı. Eczacıbaşı Topluluğu CEO’su Erdal Karamercan, 2004 ve 2006’da Topluluğun iştiraklerinden Girişim Pazarlama’nın Okey ve Detan markalarına dönük ilanları ile büyük ödül Kıpkırmızı’yı aldıklarını hatırlatarak, özellikle yaratıcılığın değerlendirildiği Kırmızı Ödülleri’nin son derece kritik bir önemi olduğunu belirtti. Karamercan, “Bizi biz yapan markalarımızı bugünlere getiren reklamcılara teşekkür etmemiz gerekiyor” dedi.

TÜM SEKTÖRE YAYILDI

2008’de yazarlarını tanıttığı ilan ile Kıpkırmızı’yı kazanan Akşam gazetesinin Genel Yayın Yönetmeni İsmail Küçükkaya ise, törendeki konuşmasında, şunları söyledi: “2008’de Kıpkırmızı ödülünü almak bizim için çok önemliydi. O dönemde bizim için çok teşvik edici oldu. Ama bunun dışında ayrıca çok daha önemli bir şeyi de bize gösterdi. Bundan dolayı özellikle Ayşe Sözeri Cemal ve Hürriyet gazetesine, Kırmızı’yı bir grubun mecrası olarak değerlendirmeyip tüm sektöre mal edecek şekilde hareket ettikleri için teşekkür etmek istiyorum.”

False
Haber Yorumlarını Göster
Haber Yorumlarını Gizle