Pirelli’nin ödüllü reklamı Louvre Müzesi’nde

Güncelleme Tarihi:

Pirelli’nin ödüllü reklamı Louvre Müzesi’nde
Oluşturulma Tarihi: Nisan 07, 2004 00:20

Pirelli Lastikleri'nin dünyanın en önemli ödüllerini toplayan yeni reklam kampanyası Louvre Müzesi'nin sabit koleksiyonuna dahil edildi. Pirelli Lastikleri için hazırlanan yeni reklam kampanyası, Pirelli lastiklerinin ‘‘güç ve kontrol’’ konseptinin en son örneklerinden biri. Kampanya, hem performans-sportiflik hem de güvenlik-güvenilirlik açısından Pirelli lastiklerinin üstün yol tutuşunu temsil ediyor.

Yüzük parmağında farklı otomotiv markalarının logoları bulunan dört lastiğin oluşturduğu güçlü bir yumruk ve ana mesaj ‘‘Alfa Romeo, Maserati, Lamborghini, Jaguar ve diğer otomobillerin gücü emin ellerde...’’ Özellikle Pirelli'nin otomobil üreticileri tarafından tercih edildiğini de vurguluyor.

Kampanyanın etkisinin en büyük kanıtı, dünyanın önde gelen reklam kuruluşlarından aldığı önemli ödüller. Kampanya ilk ödülü, uzun süredir reklam dünyasının en büyük ödülü olarak bilinen 2002 New York Festivali'deki Otomotiv Ürünleri kategorisindeki (AME) Altın Madalya ile aldı. Ardından Kampanyaya, Amerikan Reklam Federasyonu (AAF) ödüllerinin, uluslararası tüketici basın reklamı alanında altın ADDY ödülü verildi. AAF'nin ADDY ödülü mükemmel reklamlara veriliyor ve iletişim sektöründeki en yaratıcı standartları destekliyor. 60 binden fazla katılımcının yarıştığı ADDY Ödülleri dünyanın en geniş kapsamlı ve belki de en zorlu reklam yarışması.

Pirelli'nin reklam kampanyası ayrıca, en önemli ve prestijli uluslararası reklam programlarından biri olan 2002 Mobius Reklam Ödüllünün Ticari Reklam kategorisi birinciliğinin sahibi oldu. Reklam profesyonellerinden oluşan jüri, birinciyi dünyanın her yerindeki şirketlerin kampanyaları arasından seçti.

ABD'den gelen bir başka ödül de, Otomotiv Reklam Ödülleri Lastik/Yazılı Basın kategorisindeki bronz ödül oldu. Bu yarışma, özellikle otomotiv sektörüne odaklanan ve 103 kategoriden oluşan tek uluslararası iletişim organizasyonu. Kampanyalar, iletişim dünyasının çeşitli uluslararası üyelerinden oluşan bir jüri tarafından seçiliyor.

Avrupa'da da Pirelli, en büyük reklam ödüllerinden olan 2002 Epica'da Basın/Poster bölümünde altın madalya kazandı. Bu yarışmada uzman gazetecilerden oluşan jüri, 5 bin aday arasından Avrupa'nın en iyi reklam kampanyasını seçiyor.

Pirelli, Epica Ödülü'nün alınmasını sağlayan kreatif malzemeyi Musée de la Publicité du Palais du Louvre'a (Louvre Müzesi) bağışladı. Müze yetkilileri, kampanyanın Maserati, Lamborghini ve Alfa Romeo versiyonlarını Louvre'un sabit koleksiyonuna dahil etti.
Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!