Pazar küçük, Biletix YouTube olamazdı, sattık

Güncelleme Tarihi:

Pazar küçük, Biletix YouTube olamazdı, sattık
Oluşturulma Tarihi: Kasım 01, 2006 22:04

Pazar küçük, Biletix YouTube olamazdı, sattık
Biletix'in Ticketmaster’a satışını değerlendirirken, geçtiğimiz günlerde Google’e 1.6 milyar dolara satılan YouTube örneğinin dikkatli incelenmesi gerektiğini söyleyen Koç Bilgi Grubu Genel Müdürü Mehmet Nalbantoğlu, "Biletix, Türkiye’de bilişim sektöründe yaratılmış en önemli başarı öykülerinden biri. Ölçeklerimiz maalesef küçük. Başarılı bir şirketi Koç neden sattı? Bu gerçekten bir soru işareti. Ne kadar başarılı olursak olalım, Biletix’i 1 milyar dolarlık bir şirket haline getirmek bu ölçekteki bir pazarda mümkün değil. Biletix bugün yılda 6 bin etkinlik için bilet satıyor. Biz bunun makul bir süre içinde 60 bin, 100 bin etkinlik olmayacağını gördük. Koç Ailesi için Biletix duygusal anlamda da çok önemli bir şirketti. Ancak mantıklı bir karar verildi ve satıldı. Koç Bilgi Grubu olarak kompleks, karmaşık teknolojileri, tüketicilere kolay kullanılabilir bir ürün olarak sunmaya odaklandık. Bu çerçevede de portföyümüzü organize ediyoruz" dedi.
Haberin Devamı

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!