Özge Sarıoğlu: Kırmızı'da ödül kazanmanın motive edici bir değeri var

Güncelleme Tarihi:

Özge Sarıoğlu: Kırmızıda ödül kazanmanın motive edici bir değeri var
Oluşturulma Tarihi: Haziran 07, 2018 22:59

Nescafe Reklam İletişim Müdürü Özge Sarıoğlu, reklamveren olarak yaratıcılık ödülü kazanmanın önemini anlatırken; "Tüketicilerimiz tarafından yenilikçi gözükmek önemli olduğu kadar, sektörden de bu yönde olumlanmak çok kıymetli. Yine demin de bahsettiğim gibi oldukça yoğun ve tutkuyla çalışan ekiplerimiz için de çok motive edici bir değeri var" dedi.

Haberin Devamı

İletişim çalışmalarınızda yaratıcılık nasıl bir yer tutuyor? Ne kadar önemli?

NESCAFE Türkiye’nin en sevilen, kaliteli, eğlenceli, modern ve yenilikçi bulunan kahve markası. Bu kadar kuvvetli bir algıyı pekiştirmekte de iletişim ve iletişimin yaratıcı bir şekilde yapılıyor olması son derece önem verdiğimiz, pazarlama faaliyetlerimizin olmazsa olmaz bölümü.

Özge Sarıoğlu: Kırmızıda ödül kazanmanın motive edici bir değeri var

Kırmızı Ödülleri sektöre ne katıyor, ne kadar önemli?

Ödüller yaptığımız işin sektör tarafından da takdir edilmesi anlamında son derece önemli. Hem marka ekiplerimizi hem de beraber çalıştığımız iletişim ortaklarımızı da motive edici bir değere sahip. Kırmızı Ödülleri ise sektörde 15 senedir faaliyet gösteren, kendini ispat etmiş bir ödül olarak bizim için bu çerçevede oldukça kıymetli. Ayrıca kendini basın odaklı yaklaşımdan genel reklamcılığa yönlendirebilmiş olması da değişen iletişim gerçeklerimizde önemli bir yer tutuyor.

Haberin Devamı

Özge Sarıoğlu: Kırmızıda ödül kazanmanın motive edici bir değeri var

Bu yıl reklamverenlere de Kırmızı Ödül heykelciliği takdim edilmeye başlandı, reklamveren olarak yaratıcılık ödülü kazanmak ne kadar önemli?

Demin de dediğim gibi tüketicilerimiz tarafından yenilikçi gözükmek önemli olduğu kadar, sektörden de bu yönde olumlanmak çok kıymetli. Yine demin de bahsettiğim gibi oldukça yoğun ve tutkuyla çalışan ekiplerimiz için de çok motive edici bir değeri var.

 

BAKMADAN GEÇME!