GeriEkonomi Otomobilde yetkili satıcı rekabeti
MENÜ
  • Yazdır
  • A
    Yazı Tipi
  • Yorumlar
    0
    • Yazdır
    • A
      Yazı Tipi

Otomobilde yetkili satıcı rekabeti

Otomotiv sektöründeki rekabet, yetkili satıcılara da sıçradı. Ana firmaların belirlediği standartların dışına çıkamayan yetkili satıcılar, kendi geliştirdikleri ilginç yöntemlerle müşteri memnuniyeti sağlamaya çalışıyorlar. Tofaş'ın İstanbul ana bayilerinden Anadolu Otomotiv, servis hizmetleri için müşterilerine Prestige Card adında bir kart dağıtmaya başladı.

1994 yılından bu yana Güneşli'de Basın Ekspress yolu üzerindeki modern binasında hizmet veren Anadolu Otomotiv'in Genel Müdür Hamdi Yener, sektörde kızışan rekabetin, müşteri memnuniyetini ön plana çıkardığını söyledi. Yener, ‘‘Prestige Card’’ uygulamasının müşteriler arasında büyük ilgi gördüğünü kaydetti. Yener, özel olarak düzenlenen Prestige Card'ın Anadolu Otomotiv'in servis hizmetlerinde öncelik ve indirim sağladığını söyledi. Yener, Prestige Card sahiplerine otomobil alımında indirim yaptıklarını da belirtti.

BİREBİR DİYALOG

Yener, şöyle konuştu:

‘‘Tofaş'ın İstanbul'da 60 satış ve servis noktası var. Bunların standartlarını Tofaş belirliyor. Hizmet kalitesi ve müşterilerle kurulan diyalog aralarındaki farklılaşmayı sağlıyor. Müşterilerimizle otomobil satın alırken başlayan ilişkimiz daha sonra da sürüyor. Otomobil satın alanlara 15 gün içinde birer mektup gönderiyoruz. Bu

teşekkür mektubunda ‘Tofaş Ailesi'ne hoşgeldiniz mesajı veriliyor. Daha sonra ilk bakım zamanını hatırlatmak için yaklaşık iki ay sonra ikinci bir mektup daha gönderiyoruz. Bu mektupta da, otomobil sahibi ilk bakım için servise davet ediliyor ve kendisiyle ilgilenecek bir uzmanın ismi veriliyor. Hizmetlerimiz bununla da bitmiyor. Ayrıca servise gelen her müşteriye, servis hizmetlerini nasıl bulduğu hakkında telefonla soru soruyor, servis hakkındaki düşüncelerini öğreniyoruz. Eğer bir hatamız varsa, telafi ediyoruz.’’

SHOW ROOM

Tofaş’ın İstanbul'daki 9 ana bayisinden biri olan Anadolu Otomotiv, 5 bin metrekarelik bir alan üzerine kurulu. 4 katlı binada show room, boya-kaporta bölümü, servis bölümü bulunuyor. Ayrıca çok az serviste bulunan bilgisayarlı boya karışımı hizmeti var. Bu bölümde 35 bin rengin karışımı bilgisayarla otomatik olarak yapılıyor. Böylece, otomobilin orijinal rengi tutturuluyor.

False
Haber Yorumlarını Göster
Haber Yorumlarını Gizle