Online oto fuarı büyük ilgi gördü, ilk gün 100 bin kişi ziyaret etti

Güncelleme Tarihi:

Online oto fuarı büyük ilgi gördü, ilk gün 100 bin kişi ziyaret etti
Oluşturulma Tarihi: Kasım 12, 2009 00:00

Hürriyet Gazetesi’nin bir ilke imza atarak düzenlediği Türkiye’nin ilk online otomobil fuarı yoğun ilgiyle karşılaştı.

Haberin Devamı

Hürriyet Online Oto Fuarı

Daha ilk gününde 100 bine yakın kişinin ziyaret ettiği ‘online fuarı’ 20 Kasım’a kadar 500 binden fazla otomobilseverin takip etmesi bekleniyor. Türkiye’nin en büyük otomobil fuarı olan ‘Auto Show’un 2 yılda bir düzenlenmesinden yola çıkarak, bu dönemde satışları iyice düşen otomotiv sektörüne hareket getirmek amaçlı düzenlenen online fuar, tasarımı, fotoğraf, video ve içeriğiyle hem otomotiv sektörünün hem de otomobilseverlerin büyük beğenisini topladı. 20 Kasım tarihine kadar ‘hurriyetonlineotofuari.com’ adresinden ziyaret edilebilecek fuarda yer almayan otomotiv markaları da fuara dahil olmak için başvuruda bulundu.
71 model yer alıyor
Hürriyet Gazetesi tarafından özel olarak tasarlanan ‘hurriyetonlineotofuari.com’ adresli internet sitesinde aynı bir otomobil fuarında olduğu gibi 17 markanın 71 modeliyle ilgili fotoğraf, video ve görüşler yer alıyor. Hürriyet Gazetesi Reklam Grup Başkan Yardımcısı Altuğ Acar, Reklam Koordinatörü Batuhan Ekin ve Reklam Müdürü Emrah Ergül’ün gündeme getirip, hayata geçirdiği projede uzman görüşü bölümü Hürriyet Otomotiv Editörü Emre Özpeynirci tarafından hazırlandı. Online fuarın özel fotoğraf ve videoları ise Hürriyet’in fotoğraf editörlerinden Sebati Karakurt ile Hello ve Autoshow dergilerinin Yayın Direktörü Erdem Kırım’ın desteğiyle çekildi. Hepsi aynı standartta çekilen fotoğraf ve videoları 10 gün boyunca internet üzerinde inceleyip, modeller hakkında her türlü bilgiyi alma şansına sahipsiniz.
Üçüncü büyük fuar oldu
Son 10 yılda hem üretim hem ihracat hem de iç pazarda hızla gelişen Türk otomotiv sektörü bugüne kadar uluslararası çapta 2 önemli fuar düzenlerken, Hürriyet’in düzenlendeği ilk online fuarla bu sayı üçe yükselmiş oldu. Çünkü online fuar sadece Türkiye’den değil dünyanın her yerinde takip ediliyor. Firmaların yoğun ilgisiyle karşılaşan bu ilk online fuara 17 marka katıldı. Online otomobil fuarı, firmalardan ve otomobilseverlerden gelen talep doğrultusunda her yıl düzenlenebilecek.
Hareket getirecek
Bu yıl küresel krize bağlı olarak yılın başında keskin bir düşüş yaşayan otomobil satışları hükümetin ÖTV indirimiyle birlikte yılın ikinci çeyreğinden itibaren artışa geçti. 30 Eylül’de ÖTV indiriminin bitmesiyle birlikte artış yerini yine keskin düşüşe bıraktı. Eylülde ÖTV indiriminin bitecek olmasının verdiği itici güçle 81 bin adet gibi rekor seviyede satışa ulaşan otomotiv sektörü, ekim ayında desteğin çekilmesiyle bir anda 21 bin adetlik seviyeye geriledi. Hürriyet’in düzenlediği online otomobil fuarının sektöre yeniden hareket kazandırması bekleniyor.

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!