GeriEkonomi Navigasyon hızlı büyüdü, 2011 hedefi 305 bine çıktı
Paylaş
  • Yazdır
  • A
    Yazı Tipi
  • Yorumlar
    0
    • Yazdır
    • A
      Yazı Tipi

Navigasyon hızlı büyüdü, 2011 hedefi 305 bine çıktı

TOMTOM Türkiye Ülke Müdürü Özgür Yiğiter, 2010 yılında navigasyon pazarında penetrasyon oranının yüzde 30’lara ulaştığını, PND (kişisel navigasyon cihazları) ile entegre cihazlarda Avrupa’da TomTom’un pazar payının yüzde 50’lerde olduğunu anlattı.

Türkiye’de PND, Built-in ve mobil çözümler sunduklarını kaydeden Yiğiter, Renault, Fiat ve Alfa Romeo ile entegre TomTom çözümlerinin opsiyon olarak sunulduğunu, TomTom iPhone uygulamasının, Türkiye’de ücretli olarak en fazla indirilen navigasyon yazılımı olduğunu söyledi. Yiğiter, geçenigasyon pazarının, en hızlı büyüyen kategorilerden biri olduğunu, 2009’da 78 bin adet olanpazarın, 2010’da 155 bin adede yükseldiğini, pazara tüketici ve perakendeci ilgisinin arttığını belirtti. 2011’de pazarın 305 bin adeti yakalayacağını bildiren Yiğiter, bir sonraki yıl 650 bin-700 bin, 2013’te de Türkiye’nin 7’nci en büyük navigasyon pazarına sahip olmanın beklendiğini ifade etti.

Yorumları Göster
Yorumları Gizle