Murpa Çay pazar payını artırmayı hedefliyor

Güncelleme Tarihi:

Murpa Çay pazar payını artırmayı hedefliyor
Oluşturulma Tarihi: Ocak 06, 2012 13:22

1985 yılından bu yana piyasada hizmet veren Murpa Çay'ın Genel Müdürü Yaşar Girit, 2015 yılına kadar Murpa Çay ile pazarda yüzde 4-5 paya sahip olmayı hedeflediklerini belirterek, ''Murpa Çay markasıyla poşet ve demlik çay kategorisine de girmeyi planlıyoruz'' dedi.

Haberin Devamı

İstanbul'daki kurulu tesisiyle hizmet veren Murpa Çay'ın Şubat 2012 itibariyle Gebze'de 4 bin metrekarelik yeni genel müdürlüğüne geçerek, paketlemeye burada devam edeceğini dile getiren Girit, yurtdışından getirilecek paketleme makineleri ile çay paketleme kapasitesini mevcut durumun 5 katına çıkarmayı hedeflediklerini söyledi.

Girit, Türkiye'de faaliyet gösteren ulusal zincir mağazaların yüzde 75-80'inde bulunduğuna ve yurtiçinde 40 ilde distribütör yapısı kurduğuna değinerek, ''Nisan 2012 tarihine kadar mevcut bulunduğumuz il sayısını 75-80 e çıkarmayı hedeflemekteyiz. Bununla birlikte satış ekiplerimiz 2012 yılı sonuna kadar yerel zincir mağazaların yüzde 75'ine girmeyi hedeflemektedir'' dedi.

Çay pazarı son birkaç yıldan beri sürekli artarak büyümeye devam ettiğini ifade eden Girit, "Çay pazarının pazar paylarına bakıldığında yüzde 70'in üzerinde payın 3 ana oyuncuda olduğunu görebilirsiniz. Bu çerçevede kaliteli ürün, doğru ambalaj, doğru strateji, iyi bir pazarlama ekibiyle bu pazarda yer edinebileceğimizi düşünüyorum'' dedi.

''Yurtdışından distribütörlük teklifleri alıyoruz''

Haberin Devamı

Girit, şu anda sadece Türkiye pazarında hizmet verdiklerini ancak yurtdışından da önemli distribütörlük teklifleri aldıklarını kaydederek, ''Önümüzdeki en yakın dönemde bu teklifleri değerlendirerek, yurtdışında, özellikle Türklerin yoğun yaşadığı bölgelere de girmeyi düşünüyoruz'' dedi.

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!