GeriEkonomi Murat Kurultak: İşimiz her geçen yıl biraz daha zorlaşacak.
Paylaş
  • Yazdır
  • A
    Yazı Tipi
  • Yorumlar
    0
    • Yazdır
    • A
      Yazı Tipi

Murat Kurultak: İşimiz her geçen yıl biraz daha zorlaşacak.

Murat Kurultak: İşimiz her geçen yıl biraz daha zorlaşacak.

Metafor Güvenlik Sistemleri firma sahibi Murat Kurultak Kırmızı Ödülleri'yle ilgili yaptığı açıklamada; "Sadece kendi sektörümüzde değil, el attığımız her işte başarılı olduğumuzun ve doğru kararlar alarak doğru fikirlerle yola devam ettiğimizin bir kanıtı oldu bu heykelcik. Bu anlamda yalnızca kendi faaliyet alanlarımızda değil, önümüzdeki tüm iletişim çalışmalarında da bir motivasyon kaynağı olarak parlayacak ve bizlere yol gösterecek. Tabi ki çıtamızı yükselttiği için de işimiz her geçen yıl biraz daha zorlaşacak" dedi.

İletişim çalışmalarınızda yaratıcılık nasıl bir yer tutuyor, rol oynuyor, ne kadar önemli?

Tüm iletişim çalışmalarımızda yaratıcılığa büyük önem veriyoruz. Çünkü biliyoruz ki dört koldan iletişim bombardımanına uğramış bir dünyada dikkat çekmenin tek yolu yaratıcılık. Üstelik faaliyet alanınız ne olursa olsun. Bir gıda, bir kozmetik ürünü pazarlamanız ya da bir binanın komple güvenlik sistemini hazırlamanız fark etmiyor. Yaptığınız işi müşterilerinize en iyi şekilde anlatmak derdindeyseniz faaliyetleriniz kadar iletişim çalışmalarında da yaratıcı olmak zorundasınız. Tabi ki bunda en önemli faktör sizin için en doğru ajansla çalışmakta…

Zaten bugüne kadar yaptığımız işler ve bazılarıyla çeşitli yıllarda kazandığımız Kırmızı Ödülleri bunun en büyük kanıtı. Bu anlamda uzun yıllardır birlikte olduğumuz Reklam Merkezi’ne sizin aracılığınızla bir kez daha teşekkür ediyoruz.

Murat Kurultak: İşimiz her geçen yıl biraz daha zorlaşacak.

Kırmızı Ödülleri sektöre ne katıyor, ne kadar önemli?

Pazarlama çok zorlu bir alan. Bu zor alanda en güçlü olmanız gereken nokta ise iletişim ki ancak böylelikle rakiplerinizden bir değil, yüzlerce adım öne geçebilesiniz. İletişimi en güçlü kılan ise yaratıcılık. Bunu en besleyen yarışmalardan biri ise hiç kuşkusuz ki Kırmızı. Bu anlamda yaratıcılığı olduğu kadar, reklamverenleri de ödüllendiren bir yarışma olarak Kırmızı’yı son derece önemsiyoruz. Biraz önce de söylediğim gibi neredeyse ajansımızın katıldığı her Kırmızı’da Metafor’un bir işinin de olması bunun en somut ve bizler için en güzel kanıtlarından biri.

Bu yıl reklamverenlere de Kırmızı Ödül heykelciği takdim edilmeye başlandı, reklamveren olarak yaratıcılık ödülü kazanmak ne kadar önemli?

Sadece kendi sektörümüzde değil, el attığımız her işte başarılı olduğumuzun ve doğru kararlar alarak doğru fikirlerle yola devam ettiğimizin bir kanıtı oldu bu heykelcik. Bu anlamda yalnızca kendi faaliyet alanlarımızda değil, önümüzdeki tüm iletişim çalışmalarında da bir motivasyon kaynağı olarak parlayacak ve bizlere yol gösterecek. Tabi ki çıtamızı yükselttiği için de işimiz her geçen yıl biraz daha zorlaşacak.


Yorumları Göster
Yorumları Gizle