Mobil Pazarlama Okulu'nda ders başı yapıldı

Güncelleme Tarihi:

Mobil Pazarlama Okulunda ders başı yapıldı
Oluşturulma Tarihi: Mayıs 26, 2010 11:56

MMI Türkiye tarafından hayata geçirilen Mobil Pazarlama Okulu'nda ders başı yapıldı.

Haberin Devamı

Globalleşen mobil pazarlama ve mobil reklam alanındaki gelişmeleri piyasadaki hem mevcut oyunculara hem yeni oyunculara ve markalara, bu alanda kendilerini geliştirme fırsatı vermek için oluşturulan Mobil Pazarlama Okulu, mobil pazarlama ve mobil reklam sektöründeki, uygulamaları, fırsatları, örnekleri, pazar genişleme ve dikey alanları, kısaca mobilin bugünü ve geleceğini yakalamak, öğrenmek ve uygulamak isteyen tüm profesyonellere hizmet edecek.

Mobil Pazarlama Okulu'nun ilk dersinde SMS uygulamaları masaya yatırıldı.

"SMS KILLER APPLICATION" adı altında verilen eğitimin konuşmacıları Rabarba'dan Fırat Ertem, Mobilera'dan Ahu Altuğ ve Turkcell'den Elvin Altun'du. SMS üzerinden mobil pazarlamanın tarihçesini ve tercih edilme nedenlerini anlatan Rabarba'dan Fırat Ertem, tüketici izninin SMS üzerinden mobil pazarlamanın en önemli kuralı olduğunu belirtti. Başarılı ve başarısız SMs kampanya örneklerini de katılımcılarla paylaşan Ertem, "SMS'in geleceğinin parlayan yıldızı Mobil Ödeme sistemleri" dedi. Mobilera Satış ve Pazarlama Direktörü Ahu Altuğ ise geniş kitlelere ulaşmanın en etkili yöntemlerinden birinin SMS olduğunun altını çizerken, "Müşteriye açıklaması zor ve karmaşık kurgular hazırlamayın. Konseptin kurgunun önüne geçmemesi çok önemli. Ürün üzerinden net bir iletişim sağlamak için çalışın" dedi.

Haberin Devamı

Turkcell'den Elvin Altun da "co-branding kampanya hedeflerini katılımcılarla paylaştı. Global ve yerel kampanya örneklerini gösteren Altun, yaptıkları kampanyaları da anlattı.

 

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!