GeriEkonomi Medyada kadının rolünü arttırmalı
Paylaş
  • Yazdır
  • A
    Yazı Tipi
  • Yorumlar
    0
    • Yazdır
    • A
      Yazı Tipi

Medyada kadının rolünü arttırmalı

Medyada kadının rolünü arttırmalı

GEÇEN gün İstanbul’da düzenlenen ‘Medya ve Reklam Dünyasında Kadının Rolü’ etkinliğinde, kadınların çalışma yaşamında gücünü arttırması gerektiği öne çıktı.

Etkinlikte, Reklamverenler Derneği Başkası Ahmet Pura, P&G Türkiye-Kafkasya Kurumsal İletişim Bölüm Başkanı Ayça Demirci Turgay ve Kanal D ve Yapım Şirketleri CEO’su Özge Bulut Maraşlı, konuşmacı olarak katıldı.

Reklamverenler Derneği Başkanı Ahmet Pura, “10 Ocak günü Reklamverenler Derneği’nin yönetim kurulu toplantısı var, o toplantıda bu etkinlikten bahsedeceğim ve biraz daha bilinirliği arttırma yönünde ilk girişimim başlamış olacak” dedi.

P&G Türkiye-Kafkasya Kurumsal İletişim Bölüm Başkanı Ayça Demirci Turgay, “Herkesin eşit olduğu, eşit söz hakkına sahip olduğu, kadın-erkek ayrımcılığının olmadığı bir dünya yaratmak bize düşen görevlerden bir tanesi” dedi. Kanal D ve Yapım Şirketleri CEO’su Özge Bulut Maraşlı ise “Kadın çalışanların sayısı az, televizyonlarda kadın en doğru şekilde anlatılmalı. Bu toplumsal sorumluluktur” diye konuştu.


Yorumları Göster
Yorumları Gizle