McDonald's'ta ‘daha genç ve neÅŸeli dönem’

Güncelleme Tarihi:

McDonaldsta ‘daha genç ve neşeli dönem’
OluÅŸturulma Tarihi: Ekim 01, 2003 00:00

Türkiye'de 2001 krizinin ardından 57 restorant kapatıp yüzde 40 küçülen McDonald's, 2003'te bir restoran kapattı ve krizden bu yana ilk defa 2 tane restorant açtı. McDonald's tüm dünyada olduÄŸu gibi Türkiye'de de daha genç, dinamik, neÅŸeli yeni bir dönemin startını dün verdi.McDonald's'ın, tarihinde ilk kez, dünya çapında faaliyet gösterdiÄŸi tüm ülkelerde aynı anda uygulamaya koyduÄŸu global kampanyasının tanıtıldığı toplantıda konuÅŸan McDonald's Türkiye Genel Müdürü Sadi Fansa, 2 yıl boyunca güçlü bir ÅŸekilde desteklenecek ‘İşte bunu seviyorum’ kampanyası ile anne-çocuk-aile pazarındaki liderliÄŸini genç yetiÅŸkinlerin yaÅŸamına taşımayı ve tüketicileri ile marka arasındaki duygusal bağı güçlendirmeyi hedeflediklerini söyledi. Fansa, kampanyanın markalarına yeni bir enerji vereceÄŸini, müşterilereve ve günün trendlerine uyumlu daha genç, dinamik, neÅŸeli ve modern bir yaklaşımı benimsediklerini belirtti.Â
Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!