GeriEkonomi Marketing Türkiye: Hürriyet yılın gazetesi
Paylaş
  • Yazdır
  • A
    Yazı Tipi
  • Yorumlar
    0
    • Yazdır
    • A
      Yazı Tipi

Marketing Türkiye: Hürriyet yılın gazetesi

ON yıldır yayınlanan Marketing Türkiye Dergisi okurları ‘‘Hürriyet’’i yılın gazetesi seçti. Yayınlandığından bu yana her yıl verilen Marketing Türkiye Ödülleri, bu yıl ‘‘Yılın Markası’’ kategorisinde Coca Cola, Arçelik ve Garanti Bankası'na, ‘‘Yılın Reklam Kampanyası’’ kategorisinde Alice BBDO (Pepsi Cola), Adr.kom.tr (Bosch), ‘‘Yılın Reklamvereni’’ kategorisinde Young&Rubicam/Reklamevi'ne verildi.

Bu yıl ilk kez oluşturulan ‘‘Yılın Gazetesi’’ ödülü Hürriyet'e verilirken, Power FM ‘‘Yılın Radyo İstasyonu’’, NTV ‘‘Yılın Televizyon Kanalı’’, Plato Film ‘‘Yılın Yapımevi’’, A&B Tanıtım ‘‘Yılın PR Şirketi’’ seçildi.

Marketing Türkiye Genel Müdür Yardımcısı Yasemin Eranıl, derginin yayına başladığı ilk günden bu yana verilen ödüllerin kapsamının bu yıl geliştirildiğini söyledi. Yöntem Araştırma Danışmanlık tarafından gerçekleştirilen geniş bir araştırma sonucu ödüle aday olabilecek ilk isimlerin belirlendiğini belirten Eranıl, ‘‘ Anketimize 1100 civarında kişi veya kurum katıldı’’ dedi.


Yorumları Göster
Yorumları Gizle