GeriEkonomi Mağazacılıkta ‘yeni nesil’ dönem
MENÜ
  • Yazdır
  • A
    Yazı Tipi
  • Yorumlar
    0
    • Yazdır
    • A
      Yazı Tipi

Mağazacılıkta ‘yeni nesil’ dönem

Mağazacılıkta ‘yeni nesil’ dönem

KOÇTAŞ, Ankara’daki yeni mağazasını müşterilerinin yoğun ilgi gösterdiği buluşma alanlarından biri olan Çankaya’daki Panora AVM’de açtı.

Koçtaş’ın yeni nesil mağazacılık anlayışını yansıtan Panora mağazasının açılışı vesilesiyle görüşlerini aktaran Koçtaş Genel Müdürü Alp Önder Özpamukçu, “Veriye odaklanma stratejimiz çerçevesinde, perakende müşterileri içerisinde Koçtaş Kartlı işlem ciromuzu 2017 yılı içinde ise yüzde 7’den yüzde 75’e yükseltmiştik. Bir markanın müşterisine en üst seviyede deneyim sunması, onların ihtiyaç ve beklentilerini en doğru şekilde karşılaması, ancak onları çok iyi tanımakla mümkün. Biz müşterilerimizi artık çok daha iyi tanıyor, onlara gerçekten ihtiyaçları olan, ilgilerini çekebilecek ve onlara özel teklifler sunabiliyoruz. Bu anlamda Koçtaş olarak geçtiğimiz yıl başından beri bu alanda ciddi inisiyatifler almış durumdayız” dedi. 

Koçtaş’ın 2017 yılını başarılı bir şekilde tamamladığının altını çizen Özpamukçu, sözlerine şöyle devam etti: “Koçtaş’ın, büyük mağazalar, Koçtaş Fix’ler ve dijital platformlarındaki satışları ile büyüme oranı iki haneli rakamlarda gerçekleşti. Tüm satışlarımızın içinde dijitalin payını son birkaç yıl içerisinde 2 katına yükselttik. Buna ek olarak, geçtiğimiz sene koctas.com.tr’de yer alan ürün sayımızı yüzde 65 artırarak toplamda 40 bin adet ürünü satışa sunduk. Bu yıl da e-ticaret sitemizin altyapısını tamamen yenileyerek, koctas.com.tr’yi çok kanallı perakendecilikte yurtdışındaki en iyi örnekler seviyesine çıkaracağız.”


Yorumları Göster
Yorumları Gizle