LC Waikiki hedef büyüttü

Güncelleme Tarihi:

LC Waikiki hedef büyüttü
Oluşturulma Tarihi: Aralık 20, 2009 11:25

Tema Holding Yönetim Kurulu Üyesi Şefik Dizdar, “Markalarımız ve mağazalarımız ile dünya birinci liginde oynamak istiyoruz” dedi.

Haberin Devamı

Dizdar, AA muhabirine yaptığı açıklamada, LC Waikiki'nin Türkiye'de hazır giyim pazarının lider markası olduğunu, Avrupa'da en başarılı ilk 3 marka arasına girmeyi hedeflediklerini söyledi.

Avrupa'da ilk mağazalarını Romanya'da açtıklarını anlatan Dizdar, şunları kaydetti:

“Türkiye genelinde 52 ilde 257 LC Waikiki mağazasında 230 bin metrekareyi aşkın satış alanı ile ülkenin hazır giyim perakende sektöründeki en büyük mağaza zincirini yönetiyoruz. 2000'den itibaren yılda ortalama yüzde 40 ile istikrarlı büyüme gösteren grubumuz, 2007'de yüzde 45, 2008'de yüzde 46'lık büyüme gösterdi. Vergi öncesi karlılığını da yüzde 43 arttırdı. LC Waikiki mağazaları ile 2004 sonunda 255 milyon lira ciromuzu, 2008'de 1 milyar 48 milyon 885 bin 223 lira 68 kuruşa yükselttik. Markalarımız ve mağazalarımız ile dünya birinci liginde oynamak istiyoruz. LC Waikiki bugün kadın, erkek, genç, çocuk ve bebek koleksiyonları ile Türkiye'de ulaşılabilir modanın vazgeçilmez adresi konumundadır.”

AVRUPA HEDEFİ

Türkiye Hazır Giyim Tüketim Endeksi Raporu'na göre 2004 yaz döneminden bu yana pazar liderliğini koruyan LC Waikiki'nin, kadın, erkek ve çocuk giyim segmentlerinde de ayrı ayrı pazar lideri olduğuna dikkati çeken Dizdar, şöyle dedi:

Haberin Devamı

“Ana markamız LC Waikiki, alt markaları 'XSIDE' ve 'Southblue' ile çok geniş kitleye sesleniyor. Avrupa'nın önde gelen hazır giyim markası olacağız. Türk markası olarak hizmet veren LC Waikiki'yi gerek koleksiyon, gerekse mağazacılık anlayışı ile geliştiriyoruz. Romanya'da 800 metrekarelik mağazamızda kadın, erkek, çocuk koleksiyonlarını, 400 metrekarelik XSIDE mağazasında ise kadın, erkek ve genç grubu koleksiyonlarını halkın beğenisine sunuyoruz. Tema Grubu, Türkiye'de olduğu gibi Romanya'da da ulaşılabilir modanın adresi olmayı hedefliyor.”

Dizdar, Romanya'da 1 yıl içinde 15 mağaza açmayı planladıklarını belirterek, şöyle dedi:

“Vizyonumuzu dünya birinci liginde oynamak olarak belirledik. 2012'den itibaren Türkiye dışındaki pazarlara daha açılmayı amaçlıyoruz. 2020 yılına kadar öncelikle LC Waikiki'nin Avrupa'nın en başarılı ilk 3 markasından biri olmasını hedefledik. Dünyada markalar ve mağazalar zinciri oluşturmak istiyoruz.”

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!