Kulüpler aradıkları şort sponsorunu buldu

Güncelleme Tarihi:

Kulüpler aradıkları şort sponsorunu buldu
Oluşturulma Tarihi: Ağustos 29, 2015 19:23

İçecek devi Coca-Cola’nın Galatasaray, Beşiktaş ve Trabzonspor’a şort, Fenerbahçe formasına ise kol sponsoru olması an meselesi.

Haberin Devamı

Bugüne kadar Türk futboluna daha çok Milli Takım ve altyapıyla destek veren dünya içecek devi Coca-Cola bu sezon kulüplerle masaya oturmaya başladı. Başta Galatasaray, Fenerbahçe, Beşiktaş ve Trabzonspor olmak üzere birçok kulüple forma sponsorluğu konusunda çalışmalar yapan Coca-Cola’nın birkaç gün içerisinde anlaşmaları imzalaması bekleniyor.

3 KULÜBÜN ŞORTUNA GİRECEK

Kulüplere yılda 10 milyon Euro’ya yakın kaynak aktaracağı tahmin edilen Coca-Cola’nın ilk hedefi ise takımların şort ve kol sponsorlukları. Şort kısmı bu sezon boş kalan Beşiktaş, Galatasaray ve Trabzonspor’un Coca-Cola ile el sıkışması beklenirken, Fenerbahçe’nin ise kol sponsorluğunda Coca-Cola ile masaya oturacağı belirtiliyor. İçecek devinin daha sonraki hedefinin ise Anadolu kulüpleri olduğu konşuluyor. Sponsorluk alanında yıllardır büyük bir şirket bulamayan Anadolu kulüplerinin bu alandaki gelirleri de son 10 yıldır hızla geriliyordu.
Kulüp yönetimleri sponsorluk görüşmelerini doğrularken şirketten henüz bir açıklama yapılmadı. Görüşmelerin devam ettiğini belirten yetkililer, “Önümüzdeki birkaç gün içerisinde anlaşmaların imzalanması bekleniyor” dedi.

Haberin Devamı

11 YILDIR MİLLİ TAKIM SPONSORU

Coca-Cola, Türkiye’de 2004 yılından bu yana Milli Takım sponsorluğuyla Türk Milli Takımı’na destek veriyor. Milli Takım’ın maçları ve uluslararası turnuvalara katıldığı dönemlerde hazırladığı reklam filmleriyle ses getiren Coca-Cola, Türkiye’de 2008 yılından beri Gelişim Ligleri sponsorluğuyla altyapıya da destek veriyor. “İyi birey, iyi vatandaş, iyi futbolcu” sloganıyla Türk futbolunun geleceği için elit futbolcular yetiştirmek amacıyla yola çıkan Coca-Cola Gelişim Ligleri’nde Marmara, Ege, İç Anadolu, Karadeniz, Çukurova ve Güneydoğu Bölgeleri’nden 42 kulüp mücadele ediyor. Coca-Cola Gelişim Ligi’nin U14, U15, U16, U17 ve U18 kategorilerinde toplam 102 kulüp ve yaklaşık 8 bin futbolcu top koşturuyor ve genç milli futbol takımlarının yüzde 98’i bu oyuncular içerisinden oluşturuluyor.

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!