Mobilyadan kazandı Haliç’e otel yaptı

Güncelleme Tarihi:

Mobilyadan kazandı Haliç’e otel yaptı
Oluşturulma Tarihi: Kasım 26, 2014 10:10

MOBİLYA markası Lazzoni, 4’ü New York’ta olmak üzere yurt dışında 7, yurt içinde 15 mağazayla büyümeye devam ediyor. Mobilyadaki iddiasını sürpriz şekilde ‘otelciliğe’ de taşıyan firma, Haliç’te inşaatını tamamladığı 133 odalı ‘Lazzoni Hotel’in açılışını yakında yapacak.

Haberin Devamı

Ankara’nın ünlü mobilya merkezi ‘Siteler’ kökenli mobilya markası olan Lazzoni’nin Yönetim Kurulu Başkanı Yaşar Kababulut, mobilya markası olarak küresel çapta mağazalaşma ve ‘online ticaret’ yatırımları yaparken, bir yatırım da turizm alanında gerçekleştirdiklerini belirterek, şunları söyledi:

OTELİN ADI DA LAZZONİ
“Aklımızda hep şehir otelciliğine yatırım vardı. İlkini İstanbul’da gerçekleştirdik. Haliç’te denizi gören, 1.600 metrekarelik arsamızda, 15 bin metrekare kapalı alanı olan 133 odalı bir otel çıktı ortaya. İnşaatı da kendimiz yaptık ve otel yatırımlarımızı fırsat buldukça sürdüreceğiz. Otelimizin adı da Lazzoni oldu. Kendimiz işleteceğiz, 100’ün üzerinde personelimiz işe başladı. Haliç ve çevresinin otel yatırımları açısından çok hızlı gelişiyor. Kongre Merkezine yakın bölgede 2015 itibariyle 6 otel birden hizmet verecek. Otelimizin işletmesini bir uluslararası zincire vermedik çünkü onların işletme anlayışı bize göre köhnemiş durumda. Biz dekorasyondan, hizmet anlayışına kadar çok daha iyi bir otelcilik yapabileceğimize inanıyoruz.”

Haberin Devamı

Mobilyadan kazandı Haliç’e otel yaptı

MOBİLYA’DA HEDEF AVRUPA
Yaşar Kababulut, Lazzoni Mobilya olarak mağazalaşmada yurt dışına ağırlık verdiklerini belirtiyor ve şöyle konuşuyor: “Yurt içinde 15 mağazamız var. Bazı illerimizde de yenilerini açacağız. İçerde 50 mağazaya kadar çıkarız. Yurt dışında ise ABD’de (New York) 4’üncü mağazayı açtık. Almanya’da 2, Kualalumpur’da da 1 tane açtık. Londra’da da 3 ay içinde açarız. Mobilya ciromuz bu yıl 40 milyon dolara yaklaşacak. Ciromuzun üçte biri de ihracattan geliyor. Yeni yatırım olarak ABD pazarı için online satışı büyütüyoruz. Orada aylık 100 bin dolar ciro yapabilir hale geldik. Türkiye’ de de online satışımızı güçlendiriyoruz. Ancak asıl hedefimiz Avrupa’da online mobilya sistemini kurmak. Bunun için Almanya çok önemliydi. Orada da çok iyi bir satış grafiği yakaladık. ABD’deki online projemize ortaklık teklifleri geliyor. Ancak biz işi biraz daha büyütmekten yanayız. Zaten tüm yatırımlarımızı yapmış durumdayız.

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!