GeriEkonomi ’Kıpkırmızı’ Akşam’ın oldu
MENÜ
  • Yazdır
  • A
    Yazı Tipi
  • Yorumlar
    0
    • Yazdır
    • A
      Yazı Tipi

’Kıpkırmızı’ Akşam’ın oldu

’Kıpkırmızı’ Akşam’ın oldu
refid:11077101 ilişkili resim dosyası

Kırmızı Basında En İyiler Reklam Ödülleri’nde büyük ödül olan Kıpkırmızı Grey Worldwide İstanbul Türk Medya’nın hazırladığı Akşam Gazetesi reklamına gitti. Toplam 97 ajanstan 907 başvurunun değerlendirildiği Kırmızı Ödülleri kapsamında 24 kattegoride büyük ödül dağıtıldı.

TÖRENDEN KARELER - FOTO GALERİ

BU yıl altıncısı düzenen ’Kırmızı Basında En İyiler Reklam Ödülleri’nde, ’Kıpkırmızı’ ödülü Grey Worldwide İstanbul’un hazırladığı Akşam Gazetesi reklamına gitti. Önceki gün Hilton Convention Center’da gerçekleştirilen törenle sahiplerini bulan ödüller için 97 ajanstan 907 başvuru geldi. Kırmızı Ödülleri’nin sektör arasında bir köprü kurduğunu belirten Hürriyet Gazetesi Reklam Grup Başkanı Ayşe Sözeri Cemal, "Sektörde artık ’Kırmızılık iş’, ’Kırmızılık reklam’ denmeye başlandı. Bu bizim için çok önemli. Çünkü tüm ürünlerin arasında büyük fikir, sabır ve inat var. Biz tüm iletişim profesyonellerinin arkasındayız" değerlendirmesi yaptı.

Genç Kırmızı’yı yarattı

Kırmızı’nın markalaşmasının ardından artık Genç Kırmızı’yı da doğurduğunu ifade eden Ayşe Sözeri Cemal, şöyle devam etti: "Üniversitelerde 3’üncü ve 4’üncü sınıf öğrencileri basın reklamı üzerinde çalıştı. 6 yılda reklam yaratıcılığını sektörün gündemine soktu. Şimdi de Genç Kırmızı, iş hayatına hazırlanan genç yeteneklere sektörün destek vermeyi önemsediğini gösterdi. Basın mecrasının etkili ve yaratıcı kullanımına dikkat çekilmesi, basın reklamlarındaki başarılı uygulamaların arttırılması için bu alanda eğitim almakta olan üniversitelilere açık bir basın ilanı yarışması olarak tasarlanan Genç Kırmızı, Kırmızı Ödülleri’ne, akademik derinlik kattı."

Hürriyet Özel Ödülü 

12 kişilik jüri "Basın reklamlarında yaratıcılık" ilkesiyle yola çıkan Kırmızı Ödülleri’nde yer alan toplam 34 kategorinin 24’ünde ödül dağıtırken, 10 kategoride ise ödül vermedi. Basın reklamlarında yaratıcılığı teşvik etmek, reklamverenlerin, reklam ajanslarının ve reklam sektörü çalışanlarının başarılarını belgeleyip ödüllendirmek amacıyla düzenlenen Kırmızı Ödülleri’ne bu yıl Hürriyet Özel Ödülü’nü kazanan da Hamdi ve Tuğsan Koyuncu oldu. Ödül töreninin sponsorluğunu Ağaoğlu, Mey İçki, Teknosa, Ülker ve Magic Life gerçekleştirdi.

Ödül verenler

İlüzyonist Kubilay QB Tunçer’in performansıyla renk kattığı Kırmızı Ödül Töreni’ne ödül verenler arasında; Hürriyet Gazetesi İcra Kurulu Başkanı Vuslat Doğan Sabancı, Hürriyet Gazetesi Genel Yayın Yönetmeni Ertuğrul Özkök, Hürriyet Gazetesi Reklam Grup Başkanı Ayşe Sözeri Cemal, Milliyet Gazetesi Genel Yayın Yönetmeni Sedat Ergin, Referans Gazetesi Genel Yayın Yönetmeni Eyüp Can Sağlık, Akşam Gazetesi Genel Yayın Yönetmeni İsmail Küçükkaya, Vatan Gazetesi Köşe Yazarı Okay Gönensin, Reklamcılar Derneği Başkanı Yiğit Şardan, Reklamcılar Derneği As Başkanı Aytül Özkan, Reklamcılar Derneği ve Vakfı Genel Müdürü Ayşegül Molu, Teknosa Genel Müdürü Mehmet Nane, Rafineri yaratıcı Yönetmeni Ayşe Bali, Starcom MediaVest Group CEO’su Muharrem Ayın ve Akbank Kurumsal İletişim Bölüm Başkanı Murat Göllü yer aldı.

Gerçek gazete ve ilanı kalıcıdır

GAZETELERİN kağıt parçası değil hayatın kendisi ve aynası olduğunu ifade eden Hürriyet Gazetesi İcra Kurulu Başkanı Vuslat Doğan Sabancı, "Gazetelerden kaçış yok. Çünkü gazetelerin içinde öfke, umut, kıskançlık ve özgürlükler var. Gerçek gazete ve ilanları kalıcıdır" dedi. Dünyanın ’fast food’dan ’slow food’a dönerek hayatın güzelliğini kalıcılaştırmaya çalıştığını ifade eden Vuslat Doğan Sabancı, "Medyada da hayatı ve haberi kalıcı kılan başka bir mecra düşünemiyorum. Bir televizyon reklamı çok konuşturabiliyor. Ama en sevdiğimiz işlerimizi saklamak isteriz. Krizin vurmadığı tek kurtarılmış bölge Kırmızı ödülleri oldu" diye konuştu.

Kim hangi ödülü aldı

Kıpkırmızı: Grey Worldwide İstanbul(Akşam Gazetesi)

Basında en yaratıcı mecra kullanımı: Medina Turgul DDB (Doğan Gazetecilik-Milliyet Gazetecilik)

Basında en iyi özel hedef kitle uygulaması: TBWA\ İstanbul(yemeksepeti.com)

Basında en iyi reklam metni: Medina Turgul DDB (Doğan Gazetecilik)

Basında en iyi sanat yönetimi: Grey Worldwide Istanbul (P&G)

Basında en iyi illüstrasyon: Grey Worldwide Istanbul (Akşam Gazetesi)

Basında en iyi reklam fotoğrafı: Alice BBDO (Mercedes-Benz Türk)

Basında en iyi gazete reklam kampanyası: DDB&Co (Şok)

Basında en iyi dergi reklam kampanyası: Rafınerı Reklamcılık (Dinamo FM)

Basında en iyi bölgesel reklam: Kozmik Tasarım (IC Sanat Galerisi)

Basında en iyi profesyonel hizmet reklamı: DDB&Co (Finansbank)

Basında en iyiler diğer kategorisi: Concept (MMI)

Basında en iyi banka & bankacılık hizmeti, sigorta & diğer finans hizmetleri reklamı: TBWA\ İstanbul (Anadolu Hayat Emeklilik)

Basında en iyi içecek reklamı: Frög Reklam (Mey İçki)

Basında en iyi perakende reklamı: Rafineri Reklamcılık (Dekola)

Basında en iyi konut, emlak, mobilya & dekorasyon reklamı: Alice BBDO (Studio Nommo)

Basında en iyi otomobil reklamı: TBWA\ İstanbul (Borusan Otomotiv)

Basında en iyi kişisel bakım & ev bakım ürünü reklamı: Grey İstanbul (P&G)

Basında en iyi moda, tekstil & kişisel aksesuar reklamı: DDB&Co (Berk Çorap)

Basında en iyi kültür, sanat & eğlence reklamı: Markom Leo Burnett/Grey İstanbul (Oyuncak Müzesi)

En iyi kültür, sanat reklamı: Grey Worldwide Istanbul (Türkmedya)

Basında en iyi sosyal içerikli reklam: Markom Leo Burnett (BGD)

Hürriyet özel ödülü: Kaptan Marka İletişim Reklam Hizmetleri

Genç Kırmızı: Bilgi Ü. Görkem Kırgız, Alp Anjel / Dokuz Eylül Ü. Emir Erkaya, Sevinç Kıvrak / Bilgi Ü Samim Baydar, Tolga Şaylıman.

False
Haber Yorumlarını Göster
Haber Yorumlarını Gizle