GeriEkonomi Kendiyle yarışan bir marka
Paylaş
  • Yazdır
  • A
    Yazı Tipi
  • Yorumlar
    0
    • Yazdır
    • A
      Yazı Tipi

Kendiyle yarışan bir marka

Kendiyle yarışan bir marka

ÖDÜLÜN önemine dikkat çeken Vestel Pazarlamadan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Tunç Berkman ve Vestel Pazarlama İletişimi Grup Müdürü Feza Turunçoğlu Erim, şu değrelendirmeyi yaptı: “15 yıldır sürdürülebilir şekilde var olup sektöre değer katan, ilk günden beri duruşunu koruyan Kırmızı Ödülleri sektör için önemli bir yarışma. En önemlisi de Kırmızı, günümüz koşullarına göre kendini yenileyen bir organizasyon. Vestel kendisiyle yarışan bir marka. Her zaman, her işimizde pazardaki başarının yanı sıra yaratıcılık çıtasını yukarıda tutmaya özen gösteriyoruz. Bu konuda çalıştığımız tüm ajansları destekliyor ve her zaman alışılmışın dışına çıkabilme fırsatlarını değerlendiriyoruz. Reklam izlemenin keyifli olmadığı, zapping veya reklamı atlalarla reklamdan kaçıldığı günümüzde samimi ve izlenme değeri yüksek iş yapmak, bunu yaparken işlerimizin üzerine biraz daha değer katarak fark yaratmak bizim için önemli.“

İletişim çalışmalarınızda yaratıcılık nasıl bir yer tutuyor, rol oynuyor, ne kadar önemli? 

Vestel Pazarlamadan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Tunç Berkman:

15 yıldır sürdürülebilir şekilde var olup sektöre değer katan, ilk günden beri duruşunu koruyan Kırmızı Ödülleri sektör için önemli bir yarışma. En önemlisi de Kırmızı, günümüz koşullarına göre kendini yenileyen bir organizasyon. Yaratıcı ve etkili işi ödüllendiren yapısıyla reklamverenleri ve reklam ajanslarını daha iyisini yapmaya motive ediyor, pazar koşullarının sürekli zorlaştığı günlerde kaliteyi her zaman yüksek tutmak için biz reklamverenlere güçlü bir ışık oluyor.

Kendiyle yarışan bir marka

Kırmızı, İstanbul dışındaki marka ve ajansları da ödüllendirdiği için, iletişim alanının sadece İstanbul ajanslarıyla sınırlı olmadığını hatırlatıp, bu anlamda da sektöre bir değer daha katıyor. Ek olarak yerelin gücüne inanan bir yarışma Kırmızı. Bu yıl biri Kıpkırmızı olmak üzere toplam 3 Kırmızı ve bir de başarı ödülüyle döndük bu yarışmadan. Sektör içinde önemli bir yeri olan bu yarışmadan kazandığımız ödüller bizim için de çok değerli.

Kırmızı Ödülleri sektöre ne katıyor, ne kadar önemli? 

Vestel Pazarlama İletişimi Grup Müdürü Feza Turunçoğlu Erim:

Vestel kendisiyle yarışan bir marka. Her zaman, her işimizde pazardaki başarının yanı sıra yaratıcılık çıtasını yukarıda tutmaya özen gösteriyoruz. Bu konuda çalıştığımız tüm ajansları destekliyor ve her zaman alışılmışın dışına çıkabilme fırsatlarını değerlendiriyoruz. Reklam izlemenin keyifli olmadığı, zapping veya reklamı atlalarla reklamdan kaçıldığı günümüzde samimi ve izlenme değeri yüksek iş yapmak, bunu yaparken işlerimizin üzerine biraz daha değer katarak fark yaratmak bizim için önemli. 

Kendiyle yarışan bir marka

Bu yıl reklamverenlere de Kırmızı Ödül heykelciği takdim edilmeye başlandı, reklamveren olarak yaratıcılık ödülü kazanmak size ne hissettirdi ve sizin için kadar önemli? 

Vestel Pazarlama İletişimi Grup Müdürü Feza Turunçoğlu Erim:

Markaların cesaretleri ve vizyonları olmasa ödül almak sanırım kolay olmaz. Bu nedenle sadece ajansların değil, markaların da somut bir şekilde ödüllendirilmesi bizler için anlamlı. Kıpkırmızı’yı sahnede almak ayrıca gurur vericiydi.


Yorumları Göster
Yorumları Gizle