İnönü Stadyumu’ndan çıkan taraftar, 3-0’lık galibiyetin de verdiği keyifle Kartal Yuvası’na giderek Twigy’nin
Beşiktaş taraftar terliklerinin satışlarını yüzde 100 artırdı. Yılmaz Erdoğan, son filminde ’terlik adam’ olduğu sahneyi çekmek için önceki gün İnönü Stadyumu’na gitti. Kendisi de Beşiktaş taraftarı olan Erdoğan, karşılaşma öncesi ’terlik adam’ olarak sahada dolaştı. "Terliği çıkar" tezahüratından sonra, terliğin içinden Yılmaz Erdoğan’ın çıkması taraftarları coşturdu. Erdoğan ve tribünlerin birlikte yaptığı tezahüratlar beğeniyle karşılandı. Kartal Yuvası’ndan da Sorumlu Beşiktaş Yönetim Kurulu Üyesi Hakan Aksoy, maçtan çıkan taraftarın terlik almaya koştuğunu ve satışları yüzde 100 artırdığını söyledi.
Güzel hareketlerTwigy Yönetim Kurulu Başkanı Sinan Öncel, cumartesi gecesi gelen ve pazar günü devam eden talebi karşılamak için mal tedariğini artırdıklarını söyledi. Öncel, Yılmaz Erdoğan’ın başında bulunduğu BKM Mutfak’ın hazırladığı ’Çok Güzel Hareketler Bunlar’ televizyon programına atıfta bulunarak "Taraftarın ilgisi artınca bizden acil terlik talep edildi. Ekonomik kriz var. Artık taraftar mağazaları bile yüzde 40-50 indirim yapıyor. Yılmaz Erdoğan ile satışlar ciddi biçimde arttı. Çok güzel hareketler bunlar" dedi.
Diğerlerine de yansıdıHakan Aksoy, taraftarın ilgisinin terlik dışındaki ürülere de yansıdığını, bazı ürünlerde yüzde 100’ü bulan artışlar gözlemlediklerini vurgulayarak şu bilgileri aktardı: "Önceki gün Suadiye mağazasını açtık; gece 2’ye kadar taraftar mağazayı doldurdu. Orada da terliğe ilgi çoktu. Ben devraldığımda 12 Kartal Yuvası mağazası vardı. İki yılda 28’e çıktı. Kendi dönemimde 3’e katlamayı hedefliyordum. Yani 36 mağaza. Kartal Yuvası 25 milyon TL’lik iş hacmi olan bir kurum. 4-5 yıldır şampiyon olamıyoruz. Şampiyon olursak bu iş bir kaç katına çıkar."
Aksoy, eskiden insanların sadece kendi takımının taraftar mağazasını açarken, artık daha ticari bakarak, başka hatta rakip takımların taraftar mağazalarını açabildiğini de söyledi.