GeriEkonomi Kar, Marmara’yı eve kapattı, alışveriş hemen internete kaydı
MENÜ
  • Yazdır
  • A
    Yazı Tipi
  • Yorumlar
    4
    • Yazdır
    • A
      Yazı Tipi

Kar, Marmara’yı eve kapattı, alışveriş hemen internete kaydı

Kar, Marmara’yı eve kapattı, alışveriş hemen internete kaydı
refid:13568705 ilişkili resim dosyası

Yoğun kar yağışı Marmara Bölgesi’nde hayatı durma noktasına getirirken, evden dışarı çıkmayanlar hafta sonu alışverişini internetten yaptı.

Migros Sanal Market, dün kar nedeniyle yüzde 58 ek siparişle güne başladı. Sepetteki ürün sayısı da yüzde 32 artarken, sepette en çok sebze ürünleri, sahlep ve atıştırmalık ürünler yer aldı. Yemeksepeti.com ise sipariş oranını yüzde 15 artırdı. Eve kapananlar en çok pizza, hamburger ve kebap yedi.
Tarihi sipariş artışı
Migros Sanal Market Müdürü Hüseyin Aktuğ, kapasite artırımına gitmek zorunda kaldıklarını belirterek, “Kar İstanbul’a sipariş Sanal Market’e yağdı” dedi. ‘Tarihi bir sipariş artışı oranı’ ile karşı karşıya kaldıklarını vurgulayan Aktuğ, kar nedeniyle yüzde 58 ilave siparişle güne başladıklarını söyledi. Kar yağışı ile ailelerin evde geçirecekleri zamanın artacağı beklentisi nedeniyle sepet içindeki ürün sayısının da yüzde 32 arttığını belirten Aktuğ, “Sepette en çok havuç, portakal, limon, muz ve elma gibi meyve sebze ürünleri, sahlep, dermason fasulye, sucuk, kuşbaşı et ve çikolata, cips gibi atıştırmalık ürünler ile kuruyemiş, unlu mamüller talebi arttı” diye konuştu.
Ara yollarda sıkıntı
Yemeksepeti.com Genel Müdürü Nevzat Aydın da, önceki haftalardaki cumartesi siparişleriyle karşılaştırıldığında kar nedeniyle siparişlerde yüzde 15 artış yaşandığını belirtti. Birinci sırada pizzanın yer aldığını belirten Nevzat Aydın, “İkinci sırada hamburger ve sandviçler, üçüncü sırada ise kebap ve Türk mutfağı yer alıyor” dedi. Restoranların özellikle ulaşımda sıkıntı çektiğini vurgulayan Nevzat Aydın, şöyle konuştu: “Birçok restoran öğleden sonra ara sokakların kar nedeniyle kapanması üzerine ulaşımı durdurdu. İstanbul’un Avrupa yakasında daha fazla problem yaşandı. Dominos, Burger King, Kentucky gibi büyük şirketler ulaşım ağlarının geliş olması nedeniyle siparişleri kolayca ulaştırdılar.”

Kapasiteyi yüzde 40 artırmıştık

MİGROS Sanal Market Müdürü Hüseyin Aktuğ, Migros Sanal Market’in 2010 stratejisi doğrultusunda hizmet verdiği il sayısını 14’e çıkararak kapasite oranını da yüzde 40 araç ve hizmet olarak artırdığını belirtti. Bu nedenle ocak ayı başından beri satışlarda artış yaşandığını söyleyen Hüseyin Aktuğ, Marmara Bölgesi’ndeki olağanüstü hava koşullarında siparişleri aksaklık yaşamadan ulaştırdıklarını anlattı. Aktuğ, yoğun kar yağışına rağmen günün ilk yarısında sipariş verenlerin 4-5 saat içinde siparişlerinin ulaştırıldığını söyledi.

 

False
Haber Yorumlarını Göster
Haber Yorumlarını Gizle