Kadına ‘vücut kimliği’ne göre üretecek Türkiye’nin gençlerine ‘Denizen’i getirecek

Güncelleme Tarihi:

Kadına ‘vücut kimliği’ne göre üretecek Türkiye’nin gençlerine ‘Denizen’i getirecek
Oluşturulma Tarihi: Mayıs 28, 2011 00:00

Levi’s Global CEO’su Robert Hanson, “Erkek kategorisinde Türkiye’de lideriz. Kadınlara da vücut yapılarına göre Curve ID koleksiyonumuz ile üretim yapacağız. Gençlere dönük markamız Denizen’i de Türkiye’ye getirmeyi planlıyoruz” dedi.

Haberin Devamı

DENİM’in dünya çapında jenerik markalarından biri olan Levi’s Türkiye için yeni strateji belirliyor. Tepe yönetimi bir haftadır İstanbul’da bulunan 160 yıllık efsane markanın Global CEO’su Robert Hanson, “110 ülkede aktifiz. Türkiye odaklandığımız 18 ülke arasında yer alıyor ve inovasyon açısından da çok önemli” dedi. Türkiye’de erkek kategorisinde pazar lideri olduklarını söyleyen Hanson, “Yeni geliştirdiğimiz Curve ID koleksiyonumuz ile kadınlarda da liderliği hedefliyoruz. İlk izlenimler çok olumlu. Gençler için de yeni bir marka ile Türkiye’yi tanıştırabiliriz” diye konuştu.
3’lü marka stratejisi
Levi Strauus&Co’nun Live’s markasının yanı sıra orta ve üst gelir grubuna yönelik Dockers markası ve gençlere dönük Denizen markası bulunduğunu da kaydeden Hanson şunları söyledi: “Türkiye’de Levi’s ve Dockers ile varız. Denizen ise bizim ilk olarak Çin ve Hindistan’da pazara sunduğumuz yeni markamız. ABD ve Meksika’da da pazara çıkmaya hazırlanıyoruz. Türkiye için henüz kesinleşmemiş olmakla birlikte üçlü marka stratejisi kapsamında Denizen’i de pazara sunmayı planlıyoruz. Denizen’in global CEO’su da burada. Hep beraber pazarı inceliyoruz. Denizen moda ve tasarım giymek isteyen gençlere yönelik uygun fiyatlı marka. Türkiye de genç nüfusu ile son derece dikkat çekici bir ülke.”
İnovasyon merkezi
Türkiye’de 350 mağaza ve satış noktalarının bulunduğunu belirten Hanson, “Önümüzdeki dönemde mağaza sayımızı artırmayı planlıyoruz. Mağazalarımızdaki konsepti geliştirmek üzere bir proje üzerinde de çalışıyoruz” dedi. Hanson, Levi’s’ın Çorlu’daki üretim tesisinde kapasite artırımı yapacaklarını da belirterek şöyle devam etti: “Geliştirdiğimiz yeni yıkama tekniği ‘Waterless’ ile yüzde 80’e varan su tasarrufu sağlıyoruz. Bu teknoloji büyük ölçüde Çorlu’da geliştirildi. Çorlu önümüzdeki dönemde inovasyon faaliyetlerimizde çok daha büyük bir pay alacak.”
Doymuş pazar değil
Türkiye’nin 72 milyondan fazla ve çoğunluğu genç nüfusunun odaklanma konusunda Levi’s için önemli unsurlar olduğunu belirten Hanson şöyle devam etti: “Türkiye’nin denim pazarı da halen doymuş değil. Büyümek için daha çok alan var. Burası jean giymeyi tercih eden gençlerin ağırlıkta olduğu bir ülke. Geçen haftasonu İstanbul’da dolaştım çok sayıda jean giymiş kadınlar, erkekler, gençler gördüm. İstanbul sadece Türkiye açısından önemli değil, global olarak da çok önemli bir şehir.”
60 bin kadın tarandı
Curve ID kolesyiyonu için dünya genelinde 60 bin kadının vücudunu tarayarak elde ettikleri verilerle yeni bir kadın jean koleksiyonu geliştirdiklerini kaydeden Robert Hanson “Türkiye’de de geçen ay 2 haftalık bir araştırma yaptık. Üniversitelere, sokaklara, alışveriş merkezlerine gittik. Kadınları Levi’s denemeye davet ettik. Curve ID’yi anlattık. Kadınların vücutlarına uygun modeller geliştirdik. Bize özel bu inovatif çalışmamız sonucunda dünya çapında kadınlar arasında yüzde 96 memnuniyet yakaladık.”

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!