İlkay Yıldırım Akalın: Kendi mesajınızı farklılaştırmak zorundasınız

Güncelleme Tarihi:

İlkay Yıldırım Akalın: Kendi mesajınızı farklılaştırmak zorundasınız
Oluşturulma Tarihi: Haziran 09, 2018 00:36

Eczacıbaşı Holding Kurumsal İletişim Direktörü İlkay Yıldırım Akalın yaratıcılıkla ilgili yaptığı açıklamada; " Her gün maruz kalınan yüzlerce mesaj arasından sıyrılabilmek için kendi mesajınızı farklılaştırmak durumundasınız, bunun da yolu yaratıcılıktan geçiyor, bu nedenle çok önemli" dedi.

Haberin Devamı

İletişim çalışmalarınızda yaratıcılık nasıl bir yer tutuyor, rol oynuyor, ne kadar önemli?

Hayata geçirdiğimiz tüm iletişim çalışmalarında yaratıcılık, süreklilik ve kurum kimliğine uyuma çok özen gösteriyoruz. Yaratıcılık bazen içerik, bazen görsel dilde kendini gösteriyor. Her gün maruz kalınan yüzlerce mesaj arasından sıyrılabilmek için kendi mesajınızı farklılaştırmak durumundasınız, bunun da yolu yaratıcılıktan geçiyor, bu nedenle çok önemli. Kültür Sanat Kart iletişim kampanyası yaratıcı tarafı oldukça güçlü bir projeydi, her aşamasından ekip olarak çok keyif aldık.

İlkay Yıldırım Akalın: Kendi mesajınızı farklılaştırmak zorundasınız

Kırmızı Ödülleri sektöre ne katıyor, ne kadar önemli?

Haberin Devamı

 Sektörün en prestijli ödül programlarından biri olan Kırmızı Ödülleri, yoğun rekabet ortamında yaratıcı işlerin en iyilerini ödüllendirme geleneğini 15 yıldır sürdürüyor. Bu yılki teması “değişim” olan Kırmızı, her yıl programda yenilikler yaparak sektör için önemini artırıyor.

Bu yıl reklamverenlere de Kırmızı Ödül heykelciği takdim edilmeye başlandı, reklamveren olarak yaratıcılık ödülü kazanmak ne kadar önemli?

 Yaratıcı işlerde reklamveren olarak brief doğrultusunda doğru iş geldiğinde onu çok değiştirmeden, ölçülebilir risk alarak ajansınızın yaratıcı ekibine ve içgörüye güvenme sorumluluğunuz bulunuyor. Bunun ödüllendirilmesi de sizi doğru yolda olduğunuz konusunda teyit ederek cesaret veriyor.

 

 

BAKMADAN GEÇME!