Hürriyet, KOBÄ°'leri EKOBÄ°'yle kucaklıyor

Güncelleme Tarihi:

Hürriyet, KOBİleri EKOBİyle kucaklıyor
OluÅŸturulma Tarihi: Ekim 05, 2003 00:00

Hürriyet, ekonomide yeni bir sayfa açıyor. Bu sayfa ülke ekonomisinde, istihdamın, üretimin ve ihracatın gizli kahramanları konumundaki Küçük ve Orta Boy Ä°ÅŸletmeler (KOBÄ°) için tasarlandı. Türkiye'nin her yanında yıldızı parlayan KOBÄ°'lerin baÅŸarı öyküleri, sorunları ve beklentileri bu sayfalarda yer bulacak, Hürriyet okurlarıyla buluÅŸacak.Hürriyet Ekonomi Servisi'nden Sadi Özdemir tarafından hazırlanacak Hürriyet EKOBÄ°; ulusal basında genel olarak çok az yer bulabilen KOBÄ°'ler için yeni çözümler üretecek ve KOBÄ°'lerle ilgili tüm kuruluÅŸların faaliyetlerini tanıtacak. Hürriyet böylece KOBÄ°'lerin sorunlarının ve çözüm önerilerinin Ankara'nın yoÄŸun gündeminde kaybolmaması için çok önemli bir görev de yapacak.EKOBÄ° sayfasında yer alacak reklamlar için de farklı bir çalışmaya gidildi. Reklam politikasında; KOBÄ°'lerin faaliyetlerinde her zaman ihtiyaç duyabilecekleri ürün ve hizmetleri sunan firmalara öncelik verildi. Bu anlayışa uygun olarak EKOBÄ° sayfasının ilk reklamverenleri de KOBÄ°'lerin önemini kavrayan üç büyük firma oldu. Bu öncü firmalar; Ford Otosan, Dışbank ve Microsoft. EKOBÄ°'ye reklam veren ve verecek olan firmalar, KOBÄ° giriÅŸimcilerine yönelik ürünlerini ve hizmetlerini en etkin ÅŸekilde tanıtmış olacak. Bir anlamda müşterileriyle düzenli iletiÅŸim kurma fırsatını bulacak.Â
Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!