Garanti'den görüntülü çağrı merkezi hizmeti

Güncelleme Tarihi:

Garantiden görüntülü çağrı merkezi hizmeti
Oluşturulma Tarihi: Ekim 14, 2008 13:04

Garanti Bankası, Türk Telekom videofon kullanıcılarına yönelik görüntülü çağrı merkezi hizmeti başlattı.

Garanti Bankasından yapılan yazılı açıklamada, bankanın başlattığı, Türk Telekom videofon kullanıcılarının "444 0 333 Alo Garanti"yi aradıklarında görüntülü hizmet alabilecekleri görüntülü çağrı merkezine ilişkin tanıtımın, geçen hafta CeBIT Bilişim Fuarında yapıldığı kaydedildi.

Garanti Bankası Bireysel Bankacılıktan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Fuat Erbil, önümüzdeki dönemlerde farklı alanlarda kullanılması düşünülen görüntülü iletişim teknolojisinin, banka müşterileri tarafından özellikle on-line danışmanlık ve bilgi servislerinde etkin olarak tercih edileceğini, pilot olarak başlayan hizmetin kısa bir süre sonra pek çok servisle entegre olarak çalışacağını belirtti.

Türk Telekom Pazarlama ve İletişim Başkanı Erem Demircan ise Türk Telekom'un başlıca hedefleri arasında, Türk teknolojisinin ve inovasyonun gelişmesi için yatırım ve çalışmalar yapmak olduğunu, videofonun bu doğrultuda gerçekleştirilen projelerden birini oluşturduğunu ifade etti.

Demircan, Türk Telekom olarak yakınsama hizmetleri için çözüm üreterek, yurt içi ve yurt dışıyla ortak projeler geliştirmeyi amaçladıklarını, görüntülü çağrı merkezi uygulamalarının da Türkiye'de teknoloji ve inovasyonun ne kadar ilerlediğinin ve dünya standartlarına ulaştığının önemli bir göstergesi olduğunu vurguladı.
Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!