GeriEkonomi ‘First Class Renault’ reklam senaryosunu Türkiye’den seçti
Paylaş
  • Yazdır
  • A
    Yazı Tipi
  • Yorumlar
    0
    • Yazdır
    • A
      Yazı Tipi

‘First Class Renault’ reklam senaryosunu Türkiye’den seçti

‘First Class Renault’ reklam senaryosunu Türkiye’den seçti
refid:16836392 ilişkili resim dosyası

RENAULT’un yeni modeli Latitude ile markanın yıllardır eksikliğini duyduğu bir modeli yollara çıkarmaya hazırlandıklarını belirten Renault Mais Genel Müdürü İbrahim Aybar, “Bu otomobille iddiamız yok. Ama herkese First Class (birinci sınıf) yolculuk hissini tattırmayı hedefliyoruz” dedi.

İşte Renault Latitude / Foto-Galeri

Aybar, sözlerini şöyle sürdürdü:

“Latitude üst sınıftaki ilk sedan aracımız. Yeni modelimizle müşterilerimizin bizden beklediklerinin yanıtını, biz müşterilerimizden alacağız. Onların talebiyle satış rakamlarını daha sonra tahmin eder hale geleceğiz. ”

Latitude 17 Şubat’ta 54 bin 100 liradan başlayan fiyatlarla otomobilseverlerin karşısına çıkacak. Latitude Türkiye’de Türkiye’de 1.5 litre 110 beygir ve 2.0 litre 175 beygirli motor seçenekleriyle sunulacak. Latitude için çekilen uluslararası reklam filminin senaryosu da Türk reklam ajansı Publicis Yorum Ajans tarafından yazıldı. İbrahim Aybar, Türkiye’den giden senaryonun 3 ülkeden giden senaryolar arasından seçildiğini söyledi.

0 kilometre Renault rehberi için tıklayın


Yorumları Göster
Yorumları Gizle