GeriEkonomi Elif Güvenen: Pazarlama ve kurumsal iletişimin ruhu
Paylaş
  • Yazdır
  • A
    Yazı Tipi
  • Yorumlar
    0
    • Yazdır
    • A
      Yazı Tipi

Elif Güvenen: Pazarlama ve kurumsal iletişimin ruhu

Elif Güvenen: Pazarlama ve kurumsal iletişimin ruhu

YAPTIKLARI çalışmanın önemine dikkat çeken Garanti Bankası Kurumsal Marka Yönetimi ve Pazarlama İletişimi Müdürü Elif Güvenen, “Garanti olarak iletişim çalışmalarımızda tüm süreci entegre bir iletişim stratejisiyle yönetiyoruz. Yaratıcılık da bu sürecin en değerli unsurlarından biri. Yaratıcılığı, sadece bir reklam fikrinin yaratıcı olması olarak değil, tüm süreçlerdeki fikirlerin yaratıcı olması şeklinde yürütüyoruz. İletişim çalışmalarımızda planlama aşamasından itibaren yaratıcılık önemli bir rol oynuyor ve bizim için yaratıcılık, pazarlama ve kurumsal iletişimin ruhu. Kırmızı Ödülleri, 15 yıldır reklam dünyasına dokunan herkes için önemli bir değer yaratıyor. Bu açıdan sektörün en saygın ve değer verilen ödül törenlerinden bir tanesi. Reklam ve iletişim etrafında buluşan sektör çalışanlarının motivasyonu açısından çok önemli olduğuna inandığımız Kırmızı Ödülleri, Türkiye’de sektörün gelişmesi, büyümesi ve dünyada ses getiren işlere imza atmasına da katkı veren kıymetli bir etkinlik.”

İletişim çalışmalarınızda yaratıcılık nasıl bir yer tutuyor, rol oynuyor, ne kadar önemli?

Garanti olarak iletişim çalışmalarımızda tüm süreci entegre bir iletişim stratejisiyle yönetiyoruz. Yaratıcılık da bu sürecin en değerli unsurlarından biri. Yaratıcılığı, sadece bir reklam fikrinin yaratıcı olması olarak değil, tüm süreçlerdeki fikirlerin yaratıcı olması şeklinde yürütüyoruz. İletişim çalışmalarımızda planlama aşamasından itibaren yaratıcılık önemli bir rol oynuyor ve bizim için yaratıcılık, pazarlama ve kurumsal iletişimin ruhu.

Elif Güvenen: Pazarlama ve kurumsal iletişimin ruhu



Kırmızı Ödülleri sektöre ne katıyor, ne kadar önemli?

Kırmızı Ödülleri, 15 yıldır reklam dünyasına dokunan herkes için önemli bir değer yaratıyor. Bu açıdan sektörün en saygın ve değer verilen ödül törenlerinden bir tanesi. Reklam ve iletişim etrafında buluşan sektör çalışanlarının motivasyonu açısından çok önemli olduğuna inandığımız Kırmızı Ödülleri, Türkiye’de sektörün gelişmesi, büyümesi ve dünyada ses getiren işlere imza atmasına da katkı veren kıymetli bir etkinlik.

Bu yıl reklamverenlere de Kırmızı Ödül heykelciği takdim edilmeye başlandı, reklamveren olarak yaratıcılık ödülü kazanmak ne kadar önemli?

Reklamveren olarak yaratıcılık çemberinde biz ajansla yan yana omuz omuza çalışmayı seven bir ekibiz. Her zaman ortaya çıkacak olan işte, katma değer yaratmak için çaba sarf ediyoruz. İşin ne kadar yaratıcı ve yenilikçi olduğunun en büyük göstergesi izleyici yorumlarından geliyor. Dolayısıyla projenin yaratıcılığının sonuçlarını ilk biz göğüslüyoruz ve bir anlamda yaptığımız işin öğrenme sürecini de başlatıyoruz. Bu açıdan, reklamveren olarak, yaratıcılık ödülü almak, yaptığımız işte doğru yolda olduğumuzun göstergesi ve ciddi bir motivasyon kaynağı oluyor.


Yorumları Göster
Yorumları Gizle