Electrolux: Fiyatımız yüksek, payımız düşük

Güncelleme Tarihi:

Electrolux: Fiyatımız yüksek, payımız düşük
Oluşturulma Tarihi: Eylül 23, 1997 00:00

Haberin Devamı

Geçen yıl 18 milyar dolar ciro yaparak dünya beyaz eşya pazarında birinci sırayı alan İsveç kökenli Electrolux, Türkiye'de pazar payının düşük olmasını ürünlerinin pahalı olmasına bağlıyor.

Electrolux'ün Türkiye'deki pazar payını bu yılın sonunda yüzde 2.5 çıkartmayı hedeflediklerini belirten Electrolux Beyaz Eşya Genel Müdürü Bülent Ayvazoğlu, ‘‘Ürünlerimiz yüksek kalitede üretildiği için diğer ürünlerden daha pahalı. Pahalı ürünleri pazara sunduğumuz içinde Türk tüketicisinin çoğunluğunun tercih ettiği bir marka değiliz. Yatırımlarımızı önümüzdeki bir kaç yıl içinde, sadece imalat üzerinde değil marka ve pazarlama alanlarında da yoğunlaştıracağız. Bu çalışmalarımızın sonucunda bu yıl için yüzde 2.5'lik önümüzdeki bir kaç yıl içinde de yüzde 25'lik bir pazar payına ulaşmak istiyoruz‘‘ dedi.

Antalya'da gerçekleşen Electrolux bayi toplantısında konuşan Electrolux Beyaz Eşya Genel Müdürü Ayvazoğlu, ‘‘üründe kaliteyi‘‘ Türk tüketicisine benimsetmek istediklerine dikkat çekerek Electrolux'ün pazar payını yükseltmek için reklam ve pazarlama ağını güçlendireceklerini söyledi.

20 BİN MODEL

Electrolux Türkiye Genel Direktörü Henrik Lundberg beyaz eşya ürünlerinin yanısıra grup içinde üretilen bahçe ekipmanlarının da Türk pazarına sunmayı düşündüklerini söyledi.

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!