GeriEkonomi ‘Dut’u markalaştırdı ihracata hazırlanıyor
Paylaş
  • Yazdır
  • A
    Yazı Tipi
  • Yorumlar
    0
    • Yazdır
    • A
      Yazı Tipi

‘Dut’u markalaştırdı ihracata hazırlanıyor

‘Dut’u markalaştırdı ihracata hazırlanıyor

Girişimci Tijen Ziyal, dut meyvesi ve yaprağı ile yenilikçi bir iş fikri geliştirdi. Dut üzerine üniversite iş birlikleri ile yaptığı AR-GE çalışmaları sonucunda Immunflex markasını yaratarak dut kurusundan dut pekmezine, hatta dut unu ve dut yaprağı çayına kadar pek çok ürünü doğal ve sağlıklı beslenmek isteyenlerin kullanımına sundu.

YURT içinde ürünleri ile sadık bir müşteri kitlesine ulaşan Ziyal, bir yıl içerisinde yurt dışına açılmayı hedefliyor.

KATMA DEĞERLİ ÜRÜN İHRACATI HEDEFLİYOR

Tijen Ziyal, dut ürünlerini 1 yıl içerisinde yurt dışı pazarlarına açmaya hazırlanıyor. Katma değerli ürünlerle büyümenin ülke açısından önemini vurgulayan Ziyal, öncelikle ABD ve bazı Avrupa ülkelerini hedef pazarlar olarak değerlendiriyor. Gıda ve gıda takviyeleri, diyabet ve diyet ürünleri, çocuk gelişimi için gerekli ürünler ve kozmetik alanında ürün çeşitliliği için çalışmalar yürüttüklerini belirten Ziyal, “Tüm çalışmalarımız bilimsel verilere ve analizlere dayalı. Uluslararası tıbbi araştırma sonuçları, laboratuvar çalışmaları ve akademik iş birlikleri ile ilerliyoruz. Beyaz dut ve dut yaprağı denince akla gelebilecek tüm soruların en doğru cevapları için çalışıyoruz. Hedefimiz, sağlıklarını en bilinçli şekilde korumak isteyen insanlara bilgi ve ürün sunabilmek. Yurt içinde olduğu kadar yurt dışında da yenilikçi bir alanda hizmet verdiğimizi biliyor ve motivasyonumuzu bu alanda ilkler arasında bulunmaktan alıyoruz.” dedi.

‘Dut’u markalaştırdı ihracata hazırlanıyor

Yenilikçi iş fikri ve bilimsel araştırmalara dayalı iş geliştirme yöntemiyle girişimcilik alanında örnek teşkil eden Ziyal, önümüzdeki dönemde Tarım ve Orman Bakanlığı ile dut üretimine yönelik meslekler oluşturmak ve istihdam sağlamak üzere iş birliği yapmayı hedefliyor.


Yorumları Göster
Yorumları Gizle