Dünya markası olacak

Güncelleme Tarihi:

Dünya markası olacak
Oluşturulma Tarihi: Aralık 09, 2015 21:49

Orta ölçekli, başarılı ve hızlı büyüyen şirketlere yatırım yapan özel sermaye fonu Mediterra Capital, Türkiye’nin en hızlı büyüyen restoran zinciri Tavuk Dünyası’nın yüzde 51 hissesini aldı. Mediterra ortağı Ahmet Faralyalı, “En önemli hayalimiz bir dünya markası yaratabilmek” dedi.

Haberin Devamı

YAKLAŞIK 4 yıl önce ilk şubesini açan, bugün 88 şubeye ulaşan ‘Tavuk Dünyası’nın yüzde 51’i özel sermaye fonu Mediterra Capital’in oldu. Önümüzdeki dönemde Tavuk Dünyası’nın hızlı bir büyüme içerisine gireceğini açıklayan Mediterra ortağı Ahmet Faralyalı, “En önemli hayalimiz bir dünya markası yaratabilmek. Bunu sadece birkaç şube açarak değil, önemli bir pazar payına sahip zincir marka haline gelerek yapmak istiyoruz” dedi. Tavuk Dünyası’nın kurucu ortağı Taylan Kaya, “Bayilerimiz ile iş ortaklığımızı güçlendirmek için başlattığımız kurumsallaşma çalışmalarımızı bu ortaklık ile dünya standartlarında tamamlamayı hedefledik. Vizyonumuzun ve etik değerlerimizin örtüştüğünü düşündüğümüz için Mediterra ile ortaklığı tercih ettik” diye konuştu.

İLK 3 MARKA ARASINDA

Son iki yıldır yaptıkları çalışmalar sonucunda Tavuk Dünyası’na ortak olmaya karar verdiklerini anlatan Ahmet Faralyalı, şu değerlendirmeyi yaptı: “Bizim için en önemli faktör Tavuk Dünyası’nın kurucularının 15 yıllık bir bayi işletme tecrübesini ve ispatlanmış bir yaratıcılık kabiliyetini şirkete katmış olmalarıydı. Tavuk Dünyası kaliteli malzemeleri kullanarak, dünya lezzetlerini çok uygun bir fiyata müşterilerine sunuyor. Bu sayede topladığı beğeni ile AVM’lerde en verimli üç markadan birisi olmayı başarıyor. Bayilerine sağladığı karlılık ile hızlı bir büyüme gerçekleştiren Tavuk Dünyası bayilerinin yaptığı yatırımın 2 ile 3 yıl içerisinde geri dönmesini sağlıyor. Tavuk Dünyası’nın kurumsallaşması adına Mediterra’nın atacağı adımlar ile, hızlı büyümenin kaliteyi bozmadan sürdürülebilmesini sağlamak istiyoruz.”

30 MİLYON müşteri

İlk hedeflerinin bayi sayısını 200’e çıkarmak olduğunu anlatan Ahmet Faralyalı, “Öncelikli hedefimiz evimizde pişirilmiş gibi kaliteden hiç ödün vermeden hazırlanan ürünlerimizle tüm Türkiye’deki tüketicilere ulaşabilmek. 88 şubeli güçlü bayi ağımızı 200’ün üzerine taşıyarak hizmet verdiğimiz müşteri sayımızı da 30 milyonun üzerine çıkarmayı planlıyoruz. Ayrıca başarılı formatımızı dünyaya yayma hayalimiz de var. Bugün test etmekte olduğumuz Hollanda, Almanya ve Çin şubelerimiz bulunuyor. Ayrıca yakında Rusya’da da bir şube açmayı planlıyoruz” diye konuştu.

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!