GeriEkonomi Doğrudan pazarlama 1.2 milyar dolara ulaştı
Paylaş
  • Yazdır
  • A
    Yazı Tipi
  • Yorumlar
    0
    • Yazdır
    • A
      Yazı Tipi

Doğrudan pazarlama 1.2 milyar dolara ulaştı

Doğrudan pazarlama 1.2 milyar dolara ulaştı
refid:19121427 ilişkili resim dosyası

Doğrudan Pazarlama İletişimcileri Derneği’nin (DPİD) Doğrudan Pazarlama Ödülleri, Rahmi M. Koç Müzesi’nde düzenlenen törenle sahiplerini buldu.

Toplam 20 kategoride 250 adet farklı çalışmanın katıldığı yarışmada en yaratıcı kampanya ödülünü ‘Eti, 50’nci Yıl projesiyle’ The Sales Machine İstanbul alırken; en cesur müşteri ödülü de Efes Pilsen’e verildi. Geçen yıl en cesur müşteri ve en yaratıcı doğrudan pazarlama uygulaması ödüllerini alan Bonus Card bu yıl da sekizincisini gerçekleştirdiği sokak şenlikleriyle en iyi entegre pazarlama uygulaması ödülünün sahibi oldu. Ayrıca törende, EP - En Yaratıcı Doğrudan Pazarlama Uygulaması ve CM- En Cesur Müşteri kategorilerindeki özel ödüllerde sahiplerini buldu. Doğrudan Pazarlama İletişimcileri Derneği Başkanı Murat Karamanoğlu, “Doğrudan pazarlama sektörü her geçen yıl büyüyor. Sektörün ülkemizdeki pazar büyüklüğü 1.2 milyar dolara ulaşmış durumda. Bu büyüme ile birlikte bu sene dördüncüsünü düzenlediğimiz ödüllere 20 kategoriden 77 farklı ajans ve toplam 250 proje başvurdu. Projeler bize ülke olarak bu sektörde geldiğimiz noktayı daha net gösterdi” diye konuştu.

Yorumları Göster
Yorumları Gizle