Doğan Online'dan dört yeni hizmet

Güncelleme Tarihi:

Doğan Onlinedan dört yeni hizmet
Oluşturulma Tarihi: Ocak 18, 2001 00:00



Haberin Devamı

Doğan Online, 3 yeni e-kolay.net bireysel hizmetiyle birlikte ilk kez ‘DOL’ markası ile her ölçekte yer alan kurumları hedefleyen iş dünyasına özel internet hizmetleri sunmaya başladı.

DOĞAN Yayın Holding bünyesinde, internet hizmetleri vermek amacıyla 1999 yılında kurulan ve çok kısa sürede 500 bini aşkın e-kolay üyesine sahip olan Doğan Online, 3 yeni e-kolay.net bireysel hizmetiyle birlikte ilk kez ‘DOL’ markası ile her ölçekte yer alan kurumları hedefleyen iş dünyasına özel internet hizmetleri sunmaya başladı.

Doğan Online'nin sunduğu yeni bireysel hizmetler arasında Dr. Haydar Dümen'e cinsel sorunlarda danışabileceğiniz ‘wwww.e-kolay.net/sağlık’, wap'lı telefonla e-mail'lere ulaşma ve yollama imkanı veren ‘http://wap.e-kolay.net’ ve satranç, tavla, briç, okey oynayabileceğiniz ‘‘e-kolay.net/oyun' bulunuyor. E-kolay.net ile Nisan 2000'den bu yana bireysel internet hizmetleri veren Doğan Online, DOL markası ile de kurumları hedefleyen ‘‘iş dünyasına özel’’ internet hizmetleri sunmaya başladı.

KURUMLARA ÖZEL

Doğan Online CEO'su Hanzade Doğan yaptığı açıklamada, bireysel internet hizmetleri e-kolay.net ile çok kısa sürede elde edilen başarıdan sonra kurumsal hizmetler konusunda Doğan Online şirketi ile faaliyete geçtiklerini belirterek, ‘‘Artık hem bireyler hem de kurumlar pazar bünyesinde en kaliteli hizmeti, doğru insan kaynağı ve teknik altyapı ile bulabilecekler’’dedi.

Kurumsal Hizmetler Direktörü Sevgi Üstündağ ise kurumsal pazara bireyselden tümüyle ayrı bir marka olarak girdiklerini belirterek, hedeflerinin kuruluşların iş yapış şekillerini ‘‘anahtar teslim’’ hizmetlerle internete taşımak olduğunu kaydetti. Bunun ise üç adımda gerçekleştiğini kaydeden Üstündağ, ‘‘İlk adım her boyuttaki şirketin e-posta kullanımı ve web sayfaları yayınlama amacıyla internete bağlanması. İkinci adımda şirketler interneti ticareti yapmak amacıyla alternatif veya ek bir kanal olarak kullanıyorlar. Üçüncü ve bizimde kuruluşları taşımak istediğimiz nokta da ise tüm iş yapış şekillerini ve operasyonunu internete taşıyor ve iş süreçlerini internet ortamına uyumlu hale getiriyoruz’’diye konuştu.

Doğan Online'nin yeni kurumsal hizmetinin dışında büyük başarı elde ettiği bireysel hizmetler alanında ise üyelerine üç yeni hizmet sunuyor.

DÜMEN'E DANIŞIN

Türk aile yapısını ve bireylerin sosyo-ekonomik yapısını gözeterek, e-kolay.net/sağlık adresiyle yepyeni bir hizmet sunan Doğan Online'nin bu hizmeti sayesinde internet kullanıcıları Dr. Haydar Dümen'e cinsel sorunlar hakkında ücretsiz danışabiliyor. Dr. Haydar Dümen bu hizmet sayesinde kendisine gelen her bir e-maili en geç 48 saat içinde mutlaka yanıtlıyor.

Yeni kuşağın mobil olma ihtiyacını göz önünde bulunduran Doğan Online Türkiye'de ilk kez Wapmail hizmetini de üyelerine sunuyor. Bu hizmet ile e-kolay mail kullanıcıları dünyanın neresinde olursa olsunlar wap'lı telefonları ile e-maillerine ulaşabiliyor hatta e-mail yollayabiliyorlar.

Doğan Online'nin internette bireysel hizmetler alanında verdiği diğer bir hizmet ise yeni oyun sitesi. Satranç, tavla, briç, okey'in yer aldığı e-kolay.net/oyun sitesinde oyun oynayabilmek için yapılması gereken tek şey üye kaydı yaptırmak ve istenen oyun kanalına tıklamak. Her oyuncu için beş farklı odanın bulunduğu sitede her oyunda kurulmuş olan odalarda farklı sayılarda oyuncu yer alabiliyor.

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!