GeriEkonomi Diyalog'a bir ayda 5 bin müşteri
MENÜ
  • Yazdır
  • A
    Yazı Tipi
  • Yorumlar
    0
    • Yazdır
    • A
      Yazı Tipi

Diyalog'a bir ayda 5 bin müşteri

Pamukbank'ın yaklaşık bir ay kadar önce başlattığı ‘‘Diyalog-Direkt Bankacılık’’ uygulaması, bankaya 5 bin yeni müşteri kazandırdı. Pekçok banka, ‘‘insansız bankacılık’’ üzerine yoğunlaşırken, 365 gün 24 saat müşterilerine üm bireysel bankacılık hizmetlerini telefon ve operatörle vermeye başlayan Pamukbank, insan faktörünün herşeye rağmen teknolojinin soğuk yüzünden daha verimli olduğu görüşünde.

Diyalog uygulamasının sadece Pamukbank için değil, Türk bankacılık sektörü için çok önemli bir proje olduğunu belirten Pamukbank'ın Bireysel Bankacılık'tan sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Hakan Binbaşgil, ‘‘ Bundan 15 yıl önce Türk bankacılık sektöründe ATM'lere yönelik bir girişim olmuştu. Ve o girişimle birlikte Türkiye'de bankacılık önemli bir değişim yaşamıştı. Diyalog da bankacılık alışkanlıklarını ATM'lerin değiştirdiği gibi değiştirecek. Çünkü yurtdışındaki uygulamalara da baktığınızda geleneksel bankacılık işlemlerinin bu tür telefonlara doğru kaydığını görüyoruz.’’ dedi.

False
Haber Yorumlarını Göster
Haber Yorumlarını Gizle