GeriEkonomi 'Divan'ı aldı 5 yılda ilk 5 arasına çıkarma hedefi koydu
MENÜ
  • Yazdır
  • A
    Yazı Tipi
  • Yorumlar
    0
    • Yazdır
    • A
      Yazı Tipi

'Divan'ı aldı 5 yılda ilk 5 arasına çıkarma hedefi koydu

'Divan'ı aldı 5 yılda ilk 5 arasına çıkarma hedefi koydu

Mobilye sektöründe 40 yılı aşkın bir süredir faaliyet gösteren Yataş Grup, yeni markası Divanev’i tanıttı. İlk mağazası gelecek Mart ayında açılması planlanan markanın, 5 yıl içinde Türkiye'nin ilk 5 markası arasında yer alması planlanıyor.

UZUN süredir yeni bir marka arayışı içinde olduklarını söyleyen Yataş Grup CEO’su Nuri Öztaşkın, Türkiye’nin köklü markalarından Divan’ı bu nedenle satın aldıklarını belirtti.

Satın almanın ardından heyecanla çalışmalara başladıklarını anlatan Öztaşkın, “Uzun süren araştırmalar, yoğun mesailer ardından bugün çalışmalarımızın meyvesini sizlere sunuyoruz. İki yeni markayla yola çıkıyoruz: Divanev ve Divanuykusu… Divanev, tasarım ve tarz açısından önemli bir çeşitliliğe sahip. Ürün yelpazesinde mobilya, halı, aydınlatma ve aksesuarlar bulunuyor. Modern ve geleneksel tarzın sentezi diyebileceğimiz markamızda, genç odası gibi ürün gruplarını da sunacağız. Divanuykusu ise Yataş uykusu kalitesinden ödün vermeyen bir marka olacak. Ayrıca tüketicilere beyaz ve renkli ev tekstili ürünlerini de sunacak. Her iki markamızla da hem çeşit hem de fiyat aralığı olarak geniş bir hedef kitleye hitap edeceğiz” dedi.

İKİ YILDA 65 MİLYON TL YATIRIM
Yataş Grup Genel Müdürü Nevzat Yıldız ise, son iki yılda üretim tesislerine yaptıkları 100 milyon TL’nin üzerindeki yatırım nedeniyle Divanev ve Divanuykusu için ek bir yatırıma ihtiyaç duymadıklarının altını çizdi.

Divanev ürünlerinin yüzde 80’inden fazlasını kendi tesislerinde üreteceklerini söyleyen Yıldız, bu yılın sonuna kadar ürün, tasarım, Ar-Ge, üretim hazırlık için 25 milyon TL, 2019 yılında ise tüm faaliyetler için 40 milyon TL bir yatırım hedefleri olduğunu belirtti. Divanev markasının istihdama da önemli bir katkı sağlayacağını hatırlatan Yıldız, “Merkez çalışan, satış noktaları ve iş ortaklarımızla birlikte 2019 yılında 3000’e yakın yeni istihdam yaratmayı planlıyoruz” diye konuştu.

Yıl sonuna kadar 100 satış noktasına ulaşmayı hedeflediklerinin altını çizen Yıldız, "2019 yılında Divan markasıyla 200 milyon TL’lik bir ciro hedefimiz bulunuyor. En büyük hedefimiz ise Divanev’in beş yıl içinde Türkiye’nin ilk 5 markası arasında yer alması…” şeklinde konuştu.


Yorumları Göster
Yorumları Gizle