GeriEkonomi DeFacto ve eCommera’dan bir ilk
MENÜ
  • Yazdır
  • A
    Yazı Tipi
  • Yorumlar
    0
    • Yazdır
    • A
      Yazı Tipi

DeFacto ve eCommera’dan bir ilk

DeFacto ve eCommera’dan bir ilk

eCommera, Türkiye’nin lider moda markası DeFacto için, gerçek anlamda ilk omni-channel (çoklu kanallardan satış) deneyimini tanıttı.

DeFacto, dinamik büyümesini ve karlılığını sürdürmenin koşulu olarak omni-channel perakendeciliği en büyük fırsatlardan biri olarak görüyor.

İki şirket birlikte verimli bir omni-channel (çoklu kanal) stratejisi geliştirebilmek amacıyla birkaç fazlı bir plan üzerine çalıştı ve 5 haftalık bir çalışmanın ardından eCommera DeFacto’nun omni-channel’a geçişini ve adaptasyonunu sağlayacak detaylı iş planını hazırladı.

E-ticaret ve Çoklu Kanallar Direktörü Eser Erkan, “eCommera’nın yaklaşımı ihtiyaçlarımızı ve iş sonuçlarını ön planda tutmaktı. Sonrasında ise ekiplerimizle birlikte çalışarak herşeyi her aşamada kontrol ve takip eden başarılı bir proje yönetimi gerçekleştirdi. Çok yetkin ve profesyonel bir yaklaşımla çalıştılar” dedi.

Eser Erkan konuşmasına şöyle devam etti:  “Türk perakende pazarında tartışmasız en iyi ve en esnek müşteri satış deneyimini sunmak bizim için oldukça heyecan verici. eCommera ortaklığımız olmasaydı bu kadar kısa sürede ve bu kadar etkili bir şekilde bu noktaya ulaşmamız imkansızdı. eCommera ekibinin profesyonelliği ve taleplerimize karşılık geliştirdiği yaratıcı çözümlerden çok etkilendik doğrusu. Bu girişimimizle Defacto’nun büyümesini ve değişmez müşteri memnuniyetini de garanti ettik diyebilirim. İlerde uluslararası bazda da e-ticaretimizi genişletmek üzere yine eCommera ile yakından çalışmak için sabırsızlanıyoruz.”

Eser Erkan “Bunu süratle ve bir üçüncü partiyle gerçekleştirmiş olmamız bizim için büyük bir şans. Rakiplerimizin yeni satış sistemleri ve süreçlerine yatırım yapmaları gerekecek ve bize yetişmeleri de uzun bir zaman alacak.” diyerek sözlerini bitirdi.

Haber Yorumlarını Göster
Haber Yorumlarını Gizle